Защо Унгаро и Кавали избраха България

Изисканият и стилен дизайн винаги се познава по малкия дребен детайл, независимо дали говорим за интериор, екстериор или облекло. Детайлът говори за професионализма и отношението към произведения продукт и придава неговата уникална естетика, като пробужда сетивата ни за красивото

21 септември 2018

"България-К“ е българска фирма, водещ европейски производител на бутиков домашен текстил за баня. Спечелила вниманието на най-големите брандове в модата, тя е предизвикана да изтъче уникалните дизайни на Унгаро, Кавали, Трусарди, Мисони, Карара, Чезаре Пачоти, Дизел, Зара и се справя успешно през последните 10 години. Компанията предлага хавлиени изделия от най-висок клас, като работи с широк обхват от материи, фокусирайки се върху производството на артикули от 100% памук, с висока попиваемост, мекота и устойчивост на многократна употреба. Именно заради най-доброто качество на изработка и възможността да пресъздаде многоцветните релефни дизайни, изтъкани и завършени с плюшен финиш халати и хавлии, българската фирма успява да се конкурира с многобройните производители на домашен текстил на световно ниво.

„Наред с великите имена в модата „България-К“ вече пета година създава собствени колекции, в хармония с последните модни трендове и интериорни решения за баня – казва Петя Шутова, търговски директор на фирмата. – Вниманието ни е изцяло насочено към това да създадем продуктова гама, конкурентоспособна на големите световни брандове, за които произвеждаме. Дизайнерите ни разработват визиите, докато в производствен план се стремим да дадем на клиента продукт с неоспорими качества. Ние не мислим за хавлиите като за нещо, което просто използваме след баня. За нас те са част от стилния интериор, допълнение на визията му. С халатите е същото. Не е достатъчно само да се усещат мекотата, топлината и комфортът върху кожата, външният вид на продукта има значение. Цветовете, десените и текстурата са вдъхновени от последните ревюта на големия моден подиум.“

Световна тенденция е модата в домашния текстил да върви успоредно с висшата мода при облеклата. Плажните кърпи от серията Black&White, вдъхновена от парижката седмица на модата SS/2018, се превърна в ефектен летен аксесоар.

Халатът „Шамбала“ в атрактивен лилав цвят също следва последните модни тенденции от високите подиуми. Мисията на фирмата е да достави усещане за комфорт и лукс и да задоволи изискванията и на най-претенциозните клиенти. В „България-К“ са убедени, че го заслужават!

Производството на бутиковия текстил за дома на „България-К“ е в Казанлък, където се намира и фирменият им магазин. Изделията може да бъдат закупени и от магазина на марката на бул. Цар Симеон Велики 117 в Стара Загора, от партньори и дистрибутори в страната. Ако следвате социалните мрежи, в тях всекидневно се публикуват нови и промоционални изделия. Онлайн продажби на www.havlia.com

Четете още в октомврийския брой на EVA.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР