The Mall се разгръща

17 July 2019

Един от най-привлекателните и динамично развиващи се търговски центрове в столицата – The Mall, разшири портфолиото с още 40 бранда, разположени на ниво /– 2/ върху цели 15 000 кв. м. На 20 юни дълга опашка от нетърпеливи клиенти очакваше партито и многобройните изненади в чест на откриването на новото пространство за шопинг и забавления. Първите 200 посетители спечелиха ваучери на стойност 20 лв. за пазаруване от новите магазини на брандове като Pepco, Paula Vendi, Mat Star, Joy Optics, J.Wargas, Health Store, Mercari, SDI, No+Vello, TV Boutique, Hippoland, K-Clean,Diverso, Onda, Berezka, някои от тях познати, други – за първи път представени пред българските клиенти именно в The Mall.

На новоразкритата търговска площ се разполага BILLA с изцяло обновена концепция, бягайки от клишето супермаркет. По повод откриването, The Mall и BILLA организираха томбола за ваучер за пазаруване на стойност 2500 лв. Друг харесван бранд, който се представи на цели 1200 кв.м. на обновения етаж, е датската марка за мебели и аксесоари за дома Jysk. Така The Mall се превръща в едно пространство, отговарящо на нуждите на потребителите, които наистина под един покрив могат да намерят всичко - от модни облекла, обувки и аксесоари, през детски играчки и стоки за дома, до заведения и хранителни магазини, забавления и услуги.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР