Лице назаем
Хрътки са новите рекламни лица на Trussardi
15 January 2014
Запазената емблема на италианския бранд Trussardi буквално оживя в новата рекламна кампания на марката. Крайно симпатичните хрътки са нейни главни герои и позират с дрехи и аксесоари от колекцията пролет-лято 2014 пред обектива на Уилям Уегман. Изборът на фотограф съвсем не е случаен: Уегман е прочут със слабостта си към аристократичната порода кучета и често ги използва за вдъхновение в работите си, които впоследствие е показвал неведнъж в ню-йоркския музей за модерно изкуство МОМА, парижката галерия Centre Georges Pompidou и куп други. Модната кампания за Trussardi също не е първа в кариерата му – преди две години той засне визията за колекцията пролет-лято 2013 на Acne, като за модели отново използва любимите си хрътки. „Посвещавам този проект на знаменитата емблема на Trussardi – коментира работата си Уегман. - Хрътките са най-спокойните и удивително фотогенични кучета, и преди всичко – най-елегантната порода, която някога съм срещал.“