Моден блиц със... Станислава Кунева

Съосновател на пекарна Хляб&Soul

01 November 2017

риза Gucci от бутик Dress Code, пола Karen Millen

Снимка: Радина Ганчева

Идеята е да правят здравословни и вкусни хлябове с квас и сладкиши. Вярват, че качеството на храната ни има пряко отношение към начина, по който се чувстваме, и към нашето здраве

Вашият личен стил в три думи: цветове, детайли, противоречие.

През новия сезон ще инвестирате в: нови форми за хляб и сладкиши.

Защото... обичам разнообразието и бих искала да имаме нова „колекция“.

С удоволствие ще продължите да носите: престилката на една скандинавска марка, която моя близка приятелка ми подари – на нея има щампован занаятчийски хляб като нашия и ми е любима.

Предметът от вашия гардероб, който ви характеризира най-добре, е: термоустойчивите ръкавици от естествена кожа, които издържат продължително време на много висока температура – с тях мога да извадя цяла фурна с парещи хлябове, без да изгорят ръцете ми – ползвам ги всеки ден, независимо от сезона.

А вкусът, който ви изразява най-добре, е: сладко-соленият, защото е противоречив и носи две абсолютни противоположности в себе си – като мен самата. 

И никога няма да ви видим облечена в: Не обичам думата никога, но мога да кажа, че съм намалила до минимум дрехите в черно. Обичам цветове и орнаментални форми, особено тези на Индия…

Петте основни съставки на добрия стил: свежо, автентично, провокиращо, добре подправено и поднесено с любов. 

Адмирирате жените, които: познават себе си и отстояват това, в което вярват.

Най-добрата част от вашата работа е: сътворяването, но без много други неща – като отдаденост, постоянство, целенасоченост, доброта, то не би могло да се прояви качествено.

Вдъхновението ви този сезон се нарича: боровинки и Антония Григорова. Боровинките преоткрих в един уникален хляб в Амстердам и оттогава експериментирам, защото искам да направя нещо подобно при нас. Антония, която пробяга маршрута Ком-Емине за по-малко от 6 дни, е символ на преминаването отвъд границите, поставени от ума, и преодоляването на тази част от нас, която казва „не можеш”. Или както се казваше в една реклама – impossible is nothing.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР