aнатомия на гламура

Обгръща ви цяла вселена на разкош и гламур, където главни действащи лица сте вие и вашият аромат.

Свобoда Сидерова 23 February 2009

 

Обгръща ви цяла вселена на разкош и гламур, където главни действащи лица сте вие и вашият аромат


„Дрехите, които правя за Moschino вече 20 години, са въплъщение на гламура – твърди Росела Джардани, криейтив директор на марката. – Затова идеята за едноименен аромат дойде закономерно“. Glamour (1) е еликсир от ефирни, почти неземни нотки. Илюстрация на шарма, блясъка, очарованието (кой както разбира термина) са съблазняващ пелин с дъх на морска сол и кадифен акорд на хибискус, орхидея и водна лилия. Магичната и опияняваща като глътка абсент енергия ще оценят както съвсем млади момичета, така и героините на „Сексът и градът“.

 

С името Yes Gold (2), първият аромат на Pupa не за игривата младост, а за чувствената женственост, казва „да“ на всичко, което блести и ухае сладко на диня, малина, ванилия и карамел. Дизайнът и на двете ухания в златно и червено свидетелства за неотразимостта на притежателката си. Givenchy също залага на лукса.

 

Вградените кристали Swarovski във флакона на лимитирания Ange ou Demon Diamantissime във вариант парфюмна вода (3) така заслепяват, че в един момент на мъжете им става все едно дали сте ангелски невинна или дяволски съблазнителна. Другият аромат на марката My Givenchy Dream (4) е като сладко пробуждане след приказна вечер, не, по-скоро като звезден прашец в сутрешна мараня, който прави обикновените неща необикновени. „Вина“ за това имат черен касис, клементина и зимна череша.


 

 

Специалното издание на Lolita Lempicka за Свети Валентин Amarena Whim (5) също прилича на плодова приказка. Кой би могъл да устои на уханието на вишня Амарена, подправено с щипка мускус и бадем? Комбинацията е като любов от пръв поглед – омайна и незабравима. Дизайнът – бледоморава на цвят бутилка, гравирана с бръшлянови листа и украсена с вишнев цвят, е изкушение за всеки колекционер. Физическа илюстрация на гламура е и лимитираният L’Instant Magic Elixir (6) на Guerlain. Подобно на шлейф на бална рокля, той разстила след себе си чувствена аура, пръскайки нотки на бял мускус, подсилен с горчив бадем и ванилия от Таити. Необичайната комбинация - подправки, цейлонски чай, ирис и див зюмбюл, в концентрирания The Beat Intense Elixir (7) на Burberry пък е нов израз на победилия максимализъм, отхвърлящ концепцията „незабележим“ аромат.


 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР