Близначките Кадра - инфлуенсъри от Палестина
Докато техните състуденти са писали дипломните си работи и са оформяли документите по завършването на Университета в Южна Калифорния, Сими и Хейз Кадра са приключвали поредния си диджейски сет на афтърпарти след модно шоу на Louis Vuitton или на фестивала „Коачела“ в компанията на приятелите си като Кайли Дженър, Бела Хадид, Хейли Болдуин и София Ричи.
Люба Вангелова 09 May 2022
Докато техните състуденти са писали дипломните си работи и са оформяли документите по завършването на Университета в Южна Калифорния, Сими и Хейз Кадра са приключвали поредния си диджейски сет на афтърпарти след модно шоу на Louis Vuitton или на фестивала „Коачела“ в компанията на приятелите си като Кайли Дженър, Бела Хадид, Хейли Болдуин и София Ричи.
Световноизвестният лайфкоуч Джей Шети ги кани в един от епизодите на своя подкаст “On Purpose with Jay Shetty”, за да разкажат как са изградили имиджа си, каква е житейската им философия, как използват влиянието си, как продължават да се развиват чрез самообучение и за създаването на техния бюти бранд, който има за цел да подкрепи разнообразието сред хората и приобщаването на различните. С какво тези палестински близначки привличат вниманието на светския елит?
От Рияд до Коачела
28-годишните близначки са сред най-известните палестинки и имат световен звезден статут. Последователите им в Инстаграм наброяват повече от 1,4 милиона, участват в редица рекламни кампании на марки от Off-White до Michael Kors, стилът им е безупречен, а те самите отдавна са възприемани като бюти икони.
Родени в Саудитска Арабия, израснали в Лондон и живели в Дубай, на 14-годишна възраст те са забелязани по време на Седмица на модата заради неподражаемия си стил. Между часовете в гимназията се снимат за „Вог“ – Италия. Грацията и усещането си за стил са наследили от своята майка, която имала моден бутик в Рияд. Преместват се в Лос Анджелис, за да изучават филмово продуциране и изящни изкуства. Жонглират с натоварените си графици, в които успяват да включат пътувания по целия свят за диджей концерти, участия в модни ревюта, светски партита, на които са поканени в ролята си на световноразпознаваеми It girls. Всичко това не им пречи да се дипломират в първите редици по успех на випуска си.
Категорията инфлуенсър
„Смисълът на думата инфлуенсър е толкова разводнен, че тя се използва безразборно и вече никой не иска да бъде определян като такъв и да попада в тази категория“, казва Хейз в интервю за списание „Форбс“. „Много внимателни сме към всичко, което правим и което е свързано с името ни, защото държим да сме автентични. Това, че работим още от гимназията и винаги сме съчетавали ученето с работата, ни помогна да осъзнаем реалността в съвсем суров вид.“
Често може да видите Сими и Хейз в мъжки костюми, интерпретирани през свободата на духа им. Любими са им винтидж магазините, където откриват находки на Jean Paul Gaultier и Margiela. „Ние сме част от това поколение, което с удоволствие излиза извън рамките, затова харесваме Върджил Абло, Мат Уилямс и Кание Уест – те дадоха ключовете на следващото поколение за това как да бъдат част от лукса, без да произлизат от среда, в която той е бил ежедневие.“
Въпреки пътешествията по света, колаборациите със световни брандове и факта, че са се превърнали в междуконтинентална творческа сила, близначките, известни като Simi Haze, са знак за експанзията през последните години на арабския талант по света. Независимо от холивудския блясък и миланските фотосесии, те са преди всичко част от Арабския свят. „Когато ме питат откъде съм, винаги първо казвам, че съм палестинка“, твърди Сими. „Усещаме арабското си наследство много близко – говорим арабски в семейството ни, често пътуваме до Близкия изток.“
Собствена бюти марка
Две години преди лансирането на собствена марка за красота, кръстосвайки между Лос Анджелис и Милано, където е базирана централата на Simihaze Beauty (@simihazebeauty), близначките се убеждават, че на пазара липсва грим, който да изразява същността на човека. Музиката за тях е част от езика, чрез който се изразяват. Тя е нещо като техен грим. „Искахме да слеем двата езика и да създадем визия, която да е толкова запомняща се и разпознаваема, колкото и музикалните ни сетове“, споделят близначките пред „Форбс“. Именно това е послужило за вдъхновение за създаването на тяхната бюти линия (simihazebeauty.com). „Израснали сме с вярването, че красотата идва отвътре – каза Сими. – Става въпрос за това как се грижиш за себе си и дали се обичаш. Например да влезеш в стаята и дори без да носиш грим, да можеш да заявиш кой си чрез своята същност и енергия. Това е основното послание на бюти линията. Когато сте гримирани с нашите продукти, да се чувствате уверени и смели.“
SimiHaze Beauty дебютира през лятото на 2021 г. и само за половин година лансира трета колекция. Към балсами за устни, палитри за сенки и кремообразни ружове са добавени блестящи гланцове за устни и лесни за нанасяне кристали за очи. Декоративните елементи в колекцията са създадени така, че да са лесни за нанасяне без помощта на професионален гримьор. С тези продукти потребителите могат сами да създадат грим, достоен за червения килим, т.е. ако за стайлинга им е нужна професионална помощ, за грима могат да си я спестят. Според Хейз красота трябва да улеснява живота. „Това е слоганът на линията ни – минимално оптимално: минимално усилие с оптимално количество продукти. Вместо да отнема два часа, това да става за две минути. Това е
бъдещето на грима.“
Това, че са близначки, им е помогнало много за оформянето на концепцията на техните грим продукти. Едно от изискването е с едни и същи продукти да се създават различни визии. „Ние изглеждаме еднакво, затова за нас е предизвикателство да се гримираме по различен начин, без да използваме различни продукти, а едни и същи.“
„Не е нужно да имате грим умения, за да се гримирате с продуктите на SimiHaze Beauty. Няма правила. Няма определен метод или начин на нанасяне. Това е част от нашия подход към всичко в живота – разбиваме познатите кодове. С всяка нова линия сякаш показваме различна част от същността си.“