Партито на сезона. Не приличаше на никое друго

14 May 2024

Случвало ли ви се е на парти да ви посрещне хостеса? А хостеса с 15 очи? Да ви подадат чаша шампанско с кадифени ръкавици зад драматично спуснати тежки сатенени завеси? Виждали ли сте Иво Димчев в ролята на галантен гардеробиер? Опитвали ли сте от двуметрово тирамису, създадено от шеф Божана Кацарова?

Можем да продължим с въпросите, които на пръв прочит звучат налудничаво, но всъщност описват събитие, на което присъствахме в La Maison и съвсем категорично можем да наречем партито на сезона. Не се чудете - брандът IQOS събра общността си от пълнолетни потребители, за да пресъздаде своите ценности и цялостна концепция, наситена с екстравагантност и перфектно облечена в слогана Something More. Вижте снимки от събитието в галерията ни.

За да ни разкажат за идеята, организацията и малките детайли от голямата картина се срещаме с част от маркетинг екипа на водещата бездимна алтернатива от портфолиото на Филип Морис България. 

Наталия Тодорова, Ася Зарева, Пламена Несторова, Мартин Дабевски, Севдалина Василеску, Десислава Стоичкова

Започваме разговора с фокус върху първата съставка от рецептата за успешно парти -  креативните хора, които стоят зад всеки негов детайл. Севдалина Василеску, ръководител „Бездимни продукти“, е категорична, че за да се стигне до добър резултат екипът първо трябва да си зададе въпроса: „Каква е нашата дефиниция за успех?“. „Така, минавайки през брейнсторминг процес, солидно планиране, вземане на решения и, разбира се, перфектна координация и комуникация по време на партито ние успяхме да постигнем всичко онова, което описва нашата дефиниция за успех. А именно да създадем изживяване, изпълнено с неочаквани моменти и настроение, за което дълго ще се говори“, казва тя. 

В разговора ни централна роля заема концепцията за споделените моменти. „Защо е толкова важно да споделяме моменти ли? Факторите са много, но всички се определят от динамиката на живота наоколо. Светът преминава през толкова много турболенции, които ни показват, че няма по-важно от това да бъдем с любимите ни хора, да бъдем верни на себе си, да сме част от общност, която цени качественото забавление. Точно нашата многоцветна общност от пълнолетни потребители беше голямото вдъхновени зад партито ни“, споделя Полина Нинова, ръководител „Маркетинг и потребителско изживяване за категорията бездимни продукти“. Допълва я с усмивка Ася Зарева, специалист „Бранд и портфолио“: „Комуникацията и общуването са ключ към креативността. Нашето вдъхновение са пълнолетните потребители, които са нашият компас – техните препоръки, търсения и нужди дават посока на нашата работа.“ 

Усещането, че в рутината на дните си имал нужда от точно тази екстравагантност и еклектика сякаш те преследва на всяка стъпка в La Maison. Класни драг кралици в ролята на хостеси буквално и преносно те насочват в преживяването още от самото влизане. Двуметрова пола, драматични шлейфове, пачки, огромни перуки, които напомнят на нещо средно между косата на Мария Антоанета и захарния й памук, диско топки вместо шапки... Трудно е да се опише пиршеството за сетивата, което, специално за партито, сътворява стилистът Лили Гергишанова.  

„Работихме с артисти, които са вълнуващи и безкомпромисно себе си в своите креативни изразни средства. Споделихме им какво за нас означава да дадем нещо повече, нещо неочаквано и те направиха същото от своя страна“, споделя Пламена Несторова, бранд специалист. Сред тях бяха и Иво Димчев, Мила Роберт, диджей crew-то Zabranena Muzika и шеф Божана Кацарова, отговорна за 2-метровото тирамису, което направи преживяването още по-сладко.  

Гардеробната неочаквано се превръщаше в сцена на Иво Димчев. Изведнъж пък, без предупреждение, Мила Роберт започваше свое парче, напомняйки ни да следваме сърцето си без да му слагаме ограничения. На такива не подлежаха и Zabranena Muzika, които накараха всички да танцуват до сутринта. Да, това не беше поредното бранд парти в града, което приключва само като поредното бранд парти в града.  

„Емоциите преди, по време на организацията, и сега, няколко дни след партито, са доста различни и продължават да се споделят: преди самото събитие винаги има момент на несигурност, дори малко страх, дали ще се получи както си го представяме – класно и с вкус. След събитието емоцията е една – еуфория!“, споделя с вълнение Мартин Дабевски, супервайзър „Бранд и портфолио“.

„Абсолютно удовлетворение и гордост от постигнатия резултат и усилията на екипа, това изпитвам. Искахме да отпразнуваме нашето постоянно разрастващо се портфолио и го направихме като представихме бездимните ни алтернативи по вариативен начин, който предизвиква сетивата и въображението на гостите ни“, допълва Наталия Тодорова, мениджър „Бездимни продукти“. 

IQOS e водещата бездимна алтернатива от портфолиото на Филип Морис България, която тази година отбелязва своята 10-годишнина от пускането си за първи път на световния пазар в Япония. „Това е повод, който ще отпразнуваме с много вълнуващи и неочаквани преживявания за IQOS общността. Бих казала - очаквайте Someting More от нас.“, сподели с намигане Десислава Стоичкова, мениджър „Бранд и портфолио“. 

Материалът се публикува с подкрепата на Филип Морис България 

 

 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР