Блогъри с бизнеси

Човек не превръща името си в бранд за една нощ. Но когато това се случи, най-естественото нещо е трансформацията от просто блогър в основател на собствен бизнес

15 October 2020

Инфлуенсър маркетингът отдавна доказа ефективността си и много брандове не пестят ресурси и стратегии, в които да ангажират следваните от милиони блогъри и влогъри. Те са онзи така необходим канал, който ги доближава до потребителя и прави продуктите им по-добре представени, по-привлекателни, по-желани.

Блогърите обаче не спряха развитието си до колаборациите, колкото и атрактивни, подплатени материално или придали им статут на знаменитости да са те. Всяка опитност те променя и те кара да искаш повече. Някои от най-прогресиралите в световен мащаб блогъри намериха смелост да реализират лични бизнес начинания и да подпишат с името си, добило статут на бранд, създаден от тях самите продукт.

Киара Ферани
Сравняват предприемаческия дух на Киара Ферани с този на семейство Кардашиян и може би не грешат. 33-годишната италианка е истинска модна фурия, която знае как да превърне всяко свое начинание във финансов успех. От първите стъпки в блога, направил я световноизвестна – The Blonde Salad, до натрупването на милиони последователи в Инстаграм (20,7 млн.) и брака й с не по-малко популярния италиански рапър и продуцент Федерико Лeонардо Лучия (Fedez), Киара сякаш няма грешен ход. Всичко, до което се докосне, се сдобива с почитатели. Като ексклузивната линия обувки, носеща нейното име.

Даниел Бърнстийн
С 2,5 млн. последователи в Инстаграм, Даниел Бърнстийн от WeWoreWhat е сред най-успешните примери на блогъри, монетизирали хобито си и превърнали го в работа на пълен работен ден. Само на 25 години, стилната дама, която е второкурсничка, когато стартира платформата си, намира място в престижната селекция на американския Forbes – 30 Under 30. Колаборациите й с различни брандове водят до появата на множество модни линии – от бански костюми до бижута, а нейните лични марки Second Skin Overalls и Archive Shoes се радват на небивал успех. Първата (забележете!) генерира 70 000 долара само в първите 3 часа от лансирането си и представлява линия от няколко модела гащеризони от „мек като кашмир деним“, с висока талия и издължаващи линията на краката крачоли. Archive Shoes пък представя боти и ботуши в класически цветове и анималистични принтове, решени в кожа и велур.

Габриел Грег
Един от първите бързо набрали популярност в категория plus size инфлуенсъри, Габриел Грег стартира своя посветен на body positivity движението блог през 2008 година. „Познавам от първа ръка липсата на ресурси за младите модерни жени, носещи размери 14 и по-големи, затова реших да запълня нишата“, споделя Габи на уебсайта си какво е мотивирало нейното модно начинание. Сред предлаганите от нея брандове са линията бански костюми Swimsuits For All, представящ размери от 4 нагоре, и линията бельо Playful Promises, която също снабдява пищните дами с по-големи от стандартните размери. През 2017-а, окрилена от успеха на първите две, Габриел съосновава и компанията Premme, която предлага дрехи за жените с различно телосложениe.


ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР