Направете есенна проверка на кожата

Люба Вангелова 26 October 2020

Октомври алармира: времето за "стягане на редиците" на здравето и красотата настъпи. Тези дни трябва да направите сезонната проверка на състоянието на кожата на лицето си, а най-лесно и бързо това може да се случи в магазина на Kiehl’s. Да, за целта на прецизния избор на вида козметика, подходяща за типа и състоянието на кожата ви, е достатъчно да получите съветите на консултантите в магазина.

Колкото и ексцентричен да е брандът, Kiehl’s Since 1851 печели доверието ни не само със 169-годишната си традиция, но и с мисията си да бъде посветен на клиентите - от изследването на съставките и тестването на безопасността на формулите до създаването на интериорния дизайн на магазините като образователно пространство.



Защо да направите сезонната проверка на кожата си в магазин на Kiehl’s? Консултантите преминават интензивни тренинги и обучения, като изучават свойствата и качествата на съставките, използвани в продуктите. Те са движени от страстната си любов към работата и от мисията да предлагат изключително висока услуга на клиентите си. Това е традиция, спазвана в продължение на десетилетия. Днес тази специална програма продължава да бъде спазвана за всеки индивидуален клиент. В това се изразява и силната връзка на Kiehl’s с общността на държавата и града, където марката развива своята дейност - ангажимент да предоставя висококачествени услуги в полза на хората.

Какво представлява самият скинчек? С помощта на модерно устройство за анализ на кожата консултантът ще прецени състоянието й. Два са ключовите фактора за здравето й, които “сканира” новата технология: състоянието на кожната бариера и степента на хидратация на епидермиса. След което съобразно индивидуалната картина ще ви бъде съставена програма за грижа от подбрани за вас продукти.

Как протича самият скинчек? Консултантът ще натисне лицето ви на две места, за да определи количеството на себум в кожата ви - така лесно ще прецени нейния тип. От това зависи какви формули на продуктите да подбере. След това ще измери нивата на хидратация с уреда DAT (Dehydration Analyzer Tool) - той изпраща нежен ток през най-горните слоеве на кожата и чрез измерване бързината на връщането на сигнала към инструмента, се получава процентното число, указващо степента на дехидратация. Всички стойности над 80% показват, че кожата е здрава и е в добро състояние. Препоръчително е да си правите този анализ на всеки 1-2 месеца, тъй като кожата се променя с промяната на атмосферните условия. Въз основа на проверката консултантите ще препоръчат козметична грижа за периода.



Kiehl’s е пионер в концепцията “Изпробвайте, преди да купите”, която демонстрира силната вяра в своите формули. Ще си тръгнете с тестери на продуктите, ще ги изпробвате върху кожата си, след което ще можете да направите информирана покупка на самия продукт.

Твърде вероятно е вашата селекция да включва и някой от бестселърите на Kiehl’s, които са се превърнали в иконични продукти.

Подхранващият околоочен крем Creamy Eye Treatment с авокадо е отлична превенция срещу бръчици и фини линии и подобрява мигновено текстурата на кожата.

С 46 награди за красота Midnight Recovery Concentrate с висока концентрация на растителни екстракти възстановява кожата през нощта, като биологично възпроизвежда естествените й липиди.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kiehl’s Bulgaria (@kiehls.bg) on


Powerful-Strength Vitamin C Serum е мощен серум с формула с 12.5% витамин С и хиалуронова киселина за всички типове кожа, включително и за чувствителната, който незабавно засилва сиянието, подпомага стягането на кожата и видимо намалява фините линии, бръчки и пори.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kiehl’s Bulgaria (@kiehls.bg) on

Ultra Facal Cream се е доказал в реални условия по време на експедиция в Гренландия - четирима мъже и една жена защитават кожата си с този продукт, докато покоряват един от върховете, който носи името Kiehl’s.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kiehl’s Bulgaria (@kiehls.bg) on



Calendula Herbal-Extract Toner е най-продаваният тоник на Kiehl’s в целия свят, в чиято формула са вложени микронизирани, изсушени на слънце венчелистчета на невен. Известни с успокояващите и освежаващите си свойства, марката ги използва още от края на 60-те години на миналия век.



Веднага може да проверите адреса на Kiehl’s Since 1851 във Фейсбук страницата на бранда Kiehls Bulgaria (https://www.facebook.com/kiehlsbulgaria), за да направите есенния си скинчек. Ще откриете марката и в Instagram (@kiehls.bg)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kiehl’s Bulgaria (@kiehls.bg) on

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР