Мъжете от колекцията на Мадона
Мъжете за нея са обект на предизвикателство, двигател, вдъхновение, ракета носител
Лилия Илиева 16 August 2018
Днес Мадона ще добави още една цифра в биографията си. Звучи невероятно, но Кралицата на попа става на 60! Призната е за най-богатата жена в музикалния бизнес със състояние между 580 и 800 млн. долара, има 300 млн. продадени албума, шест деца, на първо място е в класациите за „най-великите жени в музиката“. Талантът й да се преражда във все нови и нови образи я превърна в икона. „В нея има сила за 10 мъже“, според Принс, едно от бившите й гаджета. Мъжете за нея са обект на предизвикателство, двигател, вдъхновение, ракета носител.
Първото й разочарование
Връзката с първия мъж в живота й, баща й Силвио Чиконе – Тони, е сложна и противоречива. Той е син на италиански емигранти, работи като инженер дизайнер за Крайслер и Дженерал Мотърс и заедно със съпругата си имат общо шест деца. Мадона е кръстена на майка си, наричат я „малката Нони“ и обожава баща си. Тя също му е любимка. Когато е на 5, майка й, тогава 33-годишна, умира от рак на гърдата. „Всички в семейството ми бяхме ранени по един или друг начин от смъртта на мама – обяснява по-късно певицата – и голяма част от живота ни мина като реакция към това, което се случи, в опит да го осъзнаем, да се справим с мисълта за него. Болката от загубата ми остави усещане за самота. Продължаваш напред с огромна дупка в себе си. Тази празнина в мен ми даде този толкова силен импулс за всичко. Може би тя отвори потребността ми да я запълвам със суперпостижения.“ В началото Мадж е толкова изплашена и ужасена, че някой може да отнеме баща й. Не може да спи, ако той не е наблизо. За да се справи с отглеждането на децата си, Тони наема гледачка – Джоан Густавсон. Три години по-късно се женят. Огромен удар за малката Мадона, която се чувства предадена, обидена и отново изоставена, особено след като на Тони и Джоан се раждат още две деца. В онзи момент Мадона решава, че щом няма на кого да разчита, трябва да стане наистина силна и да се погрижи за себе си сама. По думите й баща й е италианец, старомоден и ревностен католик, абсолютен традиционалист, израснал в италианския свят на мачовците. Той е човекът, оказал най-голямо влияние върху живота й, но не с примера си, а с желанието й да му се противопостави. Отношенията им са обтегнати дълги години.
Като девица
Учи в католическо училище. Има блестящи оценки, членува в мажоретния състав, не си бръсне подмишниците, не носи грим, не се срамува от тялото си, често се влюбва. Губи девствеността си с Ръсел Лонг – ученик от горните класове. Той спортува, има хубаво тяло и е секссимвол. Тя директно му заявява, че иска секс. Правят го на задната седалка на синия му кадилак. Отношенията им приключват, след като Мадона се влюбва в учителя си по танци Кристофър Флин. Той е хомосексуален и е първият, който я разбира, вдъхновява и цени. „Беше толкова жив и различен от всички! – споделя Мадона. – Той ме събуди. Караше ме да се гордея със себе си. Обхващаше лицето ми с ръце и казваше: „Ти си красива! Лицето ти напомня древногръцка статуя.“ Кристофър открива за нея света на танца, изкуството и класическата музика. С него тя попада за първи път в гей клуб и там се усеща у дома. На ученическите забави никой не я кани на танц. Мислят я за лудичка, защото се втурва на дансинга да танцува сама. Усеща, че плаши „нормалните“ момчета и се чувства неадекватна и некрасива до тях. Когато опознава гей обществото, се влюбва и в лайфстайла на Кристофър, заобикаля се само с танцьори гейове и е абсолютно нещастна, че не е мъж. Успява да спечели стипендия да учи танци в Университета в Мичигън. Под влиянието на Кристофър го напуска след един семестър, за да замине да учи модерни танци при легендарната Марта Греъм в Ню Йорк.