Втори шанс за старите дрехи

Новата кампания на H&M “BRING IT” цели да стимулира хората да рециклират своите дрехи, вместо да ги изхвърлят на боклука

31 януари 2017

Aрт инсталацията създадена от студентите от Магистърска програма „Мода и бизнес стратегии“ в НБУ може да бъде видяна до 5 февруари.

Преди няколко дни, витрините на магазина на шведския бранд на бул. Витоша 6 осъмнаха с вдъхновяваща арт инсталация, създадена от студентите от Магистърска програма „Мода и бизнес стратегии“ в НБУ. Тя е изработена изцяло от дрехи, върнати за рециклиране и показва нагледно как старите дрехи могат да имат нов живот, когато намерят правилното приложение. Интересът към витрината е допълнен и със специално предизвикателство към минувачите – всеки познал броя дрехи, които са били използвани за направата й, има шанс да спечели ваучер за пазаруване на стойност 100 лв.

Всъщност, съвместният проект на марката и българските студенти е част от старта на новата глобална кампания на H&M наречена “BRING IT”. Целогодишната инициатива има задачата да стимулира хората да рециклират своите дрехи, вместо да ги изхвърлят на боклука - защото само така можем да намалим негативния отпечатък в околната среда и да затворим производствения цикъл в модата.

Кампанията е подкрепена и от наистина интересно видео (режисирано от Кристал Мосел), разкриващо пътя, по който преминават старите и ненужни дрехи, след като са били събрани в магазина. Чрез вдъхновяващи истории, то илюстрира как продължителността на живота на една дреха може да се увеличи, за да остане тя колкото се може повече в употреба. Изгледайте го внимателно и не се колебайте да оставите нежеланите си дрехи във всеки един магазин на H&M в страната – независимо от състоянието им, марката ще се погрижи да им вдъхне нов живот! (вижте как на hm.com)

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР