Новите музи

07 July 2009

Чарът на романтичната лента “Вики Кристина Барселона” явно силно е впечатлил мениджърите на испанската марка Mango и те побързаха в рекламната си кампания за студения сезон да прибавят към лицето на Пенелопе Крус и това на Скарлет Йохансон. След като официално я обявиха за новото вдъхновение на марката, сладката любимка на Америка позира пред обектива на Марио Соренти в Лос Анджелис, приемайки образа на прелъстителна старлетка от 50-те – с разпилени коси и тъмен поглед...

Почти по същото време във Великобритания се разнесе мълвата, че за лице на лондонската модна къща Burberry е поканена младата актриса Ема Уотсън. Напомняме, че  вярната приятелка на Хари Потър направи дебюта си в света на модата още преди година под вещите препоръки на Карл Лагерфелд.
Във Франция също не останаха по-назад, макар и с противоречиви настроения. Холивудската звезда Дженифър Гарнър ще се завърне на рекламните постери на легендарната марка Balenciaga, след като преди година отбеляза триумфален дебют в ролята си на муза за френската модна къща.

В друга знаменита марка – Dior – заложиха на класическия френски шик и избраха набиращата все по-голяма популярност актриса Марион Котияр за представянето на емблематичната чанта Lady Dior Bag. В чест на последната (и под ръководството на самия Джон Галиано) бе заснет късометражният филм-ноар The Lady Noire Affair. В него на фона на знаменити парижки гледки се разиграва класически съспенс – сюжет с грабеж, фатални брюнетки, загадъчни блондинки и злодеи в черно. Филма може да гледате на сайта на марката: www.dior.com.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР