Gucci в мрежата на един чаровник
Творческият директор на марката Фрида Джанини никога не е крила любовта си към киното и холивудските звезди и неведнъж признава в интервюта, че с удоволствие би работила с някой талантлив актьор. Е, мечтата й се сбъдна. Джеймс Франко, злодеят от „Човека-паяк“, подписа договор с модния гигант за представянето на Gucci by Gucci pour Homme.
15 May 2009
Холивудският актьор Джеймс Франко стана рекламно лице на новия мъжки аромат Gucci by Gucci pour Homme.
Робувай на любовта
Клипът, режисиран от Жан Уенц, показва различните лица на влюбения мъж. Мястото е Eltham Palase в Лондон, където Франко преживява очарованието на мистерията, наречена любов. Той й говори, общува с нея, а кулминацията е, когато думите му преминават в текста на песента Slave to Love (Робувай на любовта). Между другото, същата песен прозвуча в хотел Шератон Даяна Мажестик в Милано, където през юни бе промоцията на уханието. Внушението за мъжкарско излъчване и чувственост, за непокорство и уязвимост е прекалено силно, за да му устои човек. А и коя жена не би се почувствала пометена от вулкана от страсти?
Мъжка прегръдка
Легендата за италианския шик, създадена от флорентински майстор на чанти в началото на XX век, живее и процъфтява. Не случайно по данни на Nielsen Gucci е най-желаната луксозна марка в света. Напук на скептиците, които вещаеха края на ароматната й история, Фрида Джанини продължава да разкрива парфюмерийните си таланти. Докато дамският вариант на Gucci by Gucci прилича на горчив шоколад с мед, мъжкият е интерпретация на цветно ухание. Спецификата на нотките на теменужка и жасмин са подчертани с топъл акорд на тамян, кожа и тютюн. Амбърът дава усещането за топлина, а черният пипер допринася за искрящ ефект. Загряващо, уютно и меко като мъжка прегръдка. Сивият винтидж флакон в стил арт-деко, декориран с метална част от юзда, допълнително подсилва чувството за елегантност и разкош. Както всичко с марката Gucci.