Тя излъчва искреност, любов към живота, микс между Изтока и Запада. Но за да разберете каква наистина е Дийпа, вижте една от любимите й снимки: седнала с кръстосани крака на табуретка с помпи за кърма на гърдите си, прикрепени към луксозния й корсет.
Направена е в Кан през юли миналата година, когато дъщеря й Дуа е само на три месеца и я придружава по време на филмовия фестивал.
View this post on Instagram
Ако не сте чували за нея, значи през последните три години не сте влизали в Инстаграм. 31-годишната Дийпа Бюлер-Хосла е световен инфлуенсър от Индия (винаги публикува снимките си без филтри), предприемач, майка и модел. Интересна е не само със завидния си стил и неизчерпаеми бюти и житейски съвети. Тя е и първата индийка, която си сътрудничи с M.A.C. Cosmetics за колекция, вдъхновена от собствената й сватбена визия. И това е само бегло повдигане на завесата за Дийпа, която е и страстен активист за социална справедливост.
От Делхи до Амстердам
Пътят й на инфлуенсър стартира преди 7 години, докато учи международно право в Нидерландия. Родена е в Делхи и живее в Индия до 17-ата си година – тогава получава пълна стипендия за университета в Утрехт. Семейството на Дийпа е традиционно като повечето в провинция Пенджаб. Тя е имигрантка първо поколение и за нея животът далеч от дома и близките не е утъпкана пътека: „Понякога несигурността ми все още надделява, но като цяло се придържам към положителния поглед над всичко“.
В университета среща съпруга си Олег Бюлер, служител в Министерството на външните работи на Нидерландия, а сватбата им преди три години сама по себе си е впечатляващо красиво събитие (с две церемонии, една от които е в Индия, в Удайпур), отразено на кориците на няколко списания. Днес времето й е запълнено с работа, социални проекти, собствен бизнес, семейство, с грижи за кучето, но Дийпа казва, че колкото и да е пълен животът й, в главата й винаги се въртят нови идеи.
Бизнес между Изтока и Запада
Собственият й опит с лечението на акне се оказва ключов момент за едно от най-големите събития в живота й – лансирането на собствена козметична марка за грижа за кожата Indē Wild. От този свой опит тя научава много за грижата за кожата, за аюрведа и комбинирането на лечебните свойства на източните съставки със западния медицински подход. Открива предимствата и на двата свята, убеждава се, че има много „добро“ и в Изтока, но и в Запада. И се замисля защо няма козметична марка, която да обединява двете култури по отношение на грижа за кожата. Така я създава: „Това е първият път, когато си помислих, че съм готова за нещо“. Част от екипа на Indē Wild са дерматолог от Харвард и трето поколение аюрведичен лекар.
Стартът на козметичната марка обаче съвпаднал с идването на ковид пандемията... и на бебето й. Но хората – тези, с които работела, и тези, за които е създадена марката й, се оказали решаващият фактор за успеха. Дори в описанието в профила на Indē Wild в Инстаграм пише, че Дийпа е съосновател заедно с клиентите си. „Вместо шест месеца, в крайна сметка отне над две години, защото исках да направя сама всичко от нулата, да видя всяка стъпка по веригата за доставки и да проверя всяка съставка“, казва тя.
Всичко тече и се променя
Представата за красота на самата Дийпа се променя през годините, подобно на повечето хора. Признава, че в началото на 20-те си години най-важно за нея било да бъде като звездите и се подстригвала и гримирала така, че не приличала на себе си. А сега смята, че красотата е да бъдеш това, което си, но по най-добрия начин. Посланието на indē Wild е, че различността е суперсилата на всеки. Затова Дийпа не ползва никакви филтри в снимките си – важно за нея е да остане истинска. Приема го като своя отговорност пред следващото поколение.
„Понякога съм си мислила, че акнето ме определя!“, спомня си проблемите си тя. Признава, че едва след като излекувала акнето си, станала уверена и придобила самочувствие. Посланието й към всички сега е да не позволяват състоянието на кожата им да управлява живота им.
Един от любимите ми нейни съвети е следният: „Правете това, което чувствате подходящо за вас. Винаги ще има стандарти за красота, определени от обществото или от най-новите тенденции, но в края на деня трябва да се чувствате уверени в собствения си стил и външен вид. И поддържайте организма си хидратиран!“
Цената на успеха
Седем години след като е напуснала света на правото, днес 31-годишната Бюлер-Хосла е влиятелен инфлуенсър на глобално ниво с повече от 1,6 милиона последователи в Инстаграм, които продължават постоянно да нарастват. Колаборациите й с марки като Louis Vuitton, Fendi, Bulgari, Pandora, Kerastasé, Maxfactor и Dior затвърждават позицията й, а лицето й е на корици на повече от 18 списания по света. „Имах петгодишен план от самото начало. Освен това към онзи момент нямаше нито един влиятелен човек, който да представлява Индия в глобален мащаб. Почти всички инфлуенсъри идваха от САЩ и Европа. Реших, че аз мога да променя това.“