Кампанията, която предизвика небивал скандал
Роберто и Ерика вече са щастливи родители, а от Calvin Klein заявиха, че тяхната марка проявява толерантност и търпимост към всичко, освен към нетолерантността и нетърпимостта.
eva.bg 14 May 2022
Модният бранд Calvin Klein предизвика взрив от коментари из социалните мрежи, публикувайки в Инстаграм профила си новата си рекламна кампания, посветена на Деня на майката. Според представители на марката, целта на кампанията е да почете жените и майките по цял свят и да покаже реалността на новите семейства.
Освен традиционното семейство от мъж, жена и дете, в кампанията участва и майка, която сама отглежда детето си, но истинска буря предизвикаха третите участници – Роберто и Ерика. Роберто е транс мъж, а Ерика – транс жена. Докато се снима кампанията, двамата са в очакване на първото си дете като бременният е Роберто. В момента двойката вече се радва на сина си Ноа. Кампанията раздели аудиторията на две. Според едните това е подигравка с всички жени и тяхната уникалност, дадена им от Бога. Според другите кампанията открито защитава и се бори за правата на трансджендър хората.
Ние смятаме, че най-важното е, че на бял свят се е появил нов живот.
А вие?
Тази марка вече е табу в нашето семейство!