Водката ми, виното ти

Въпреки че е обичайна практика звездите да работят като посланици на алкохолни марки, някои известни личности са вдъхновени да влязат лично в бизнеса и да открият творческата страна на винената и спиртната индустрия.

Елка Влаховска 07 May 2021

Изглежда, че знаменитостите рядко достигат определено ниво на известност, без да имат поне един марков продукт на тяхно име, било то аромат, линия дрехи или колекция от уелнес стоки. Тенисистите начело на ранглистата не се смятат достатъчно успешни без рекламни и търговски приходи. В САЩ немалко от големите холивудски звезди избират да обвържат името си с различни видове алкохол. Кой как го прави?

Въпреки че е обичайна практика звездите да работят като посланици на алкохолни марки, някои известни личности са вдъхновени да влязат лично в бизнеса и да открият творческата страна на винената и спиртната индустрия.

Био виното на Камерън Диас

Партнирайки си с Катрин Пауър, основателка на модния уебсайт Who What Wear, Камерън Диас пусна Avaline, предлагайки на пазара органично бяло вино и розе. На чаша вино в един топъл лосанджелиски следобед двете приятелки решават да регистрират фирмата: „Нашата мисия е да направим вино, което е чисто и ясно и може да бъде достъпно за всеки“. Органично произведено грозде, ръчна обработка и изключително чиста винификация – какво повече може да иска истинският любител на виното? Емоционалният момент в тази история е, че търговските марки на вината носят имена, които Камерън Диас би избрала за неродените си бебета.

Водката на Кейт Хъдсън

Дъщерята на емблематичната актриса от 80-те Голди Хоун след успешния си дебют в рекламата на кампари сега стои зад King St. Vodka, без глутен, направена с алкална вода. Произвежда се в Санта Барбара, Калифорния, и се дестилира седем пъти. Водката се продава в 750-милилитрови бутилки с флорални етикети и е с 43% алкохол.

Клуни? Защо?

Джордж Клуни си партнира с Ранди Гербер, съпруга на топмодела Синди Крауфорд, за да създаде текилата „Касамигос“. Да отбележим, че това се случва преди брака му с Амал. За произвежданата в Мексико напитка Ранди Гербер споделя пред „Бизнес Инсайдър“: „Това, което беше наистина важно за Джордж и мен, е, че имаме най-добрата текила и я правим достъпна за всички“. През 2017 година успяват да продадат фирмата, която произвежда трикратно дестилирана текила, за 1 милиард долара на британския алкохолен гигант „Диаджео“, собственик на лейбъла „Джони Уокър“, „Смирноф“ и „Гинес“.

Скалата пие текила

През октомври 2019 г. актьорът обявява, че ще пусне лейбъла Teremana Tequila, пишейки в Инстаграм, че Terе идва от Terra – богинята на Земята, а Mana е „мощният полинезийски дух, който ни води“. Каквото и да е искал да внуши с тези думи, Скалата постига ефект. В допълнение твърди, че мечтата му е била да създаде висококачествена занаятчийска текила и че е прекарал години в работа по тази марка. Лейбълът излиза официално на пазара през март 2020.

Виното развод не дава

Брад Пит и Анджелина Джоли може да преминават през тежък развод с ожесточена битка за попечителство над децата (двамата вече са законно необвързани, въпреки че окончателните документи не са подписани), но тези бляскави звезди все още са бизнес партньори. Те са закупили имение в Прованс, Франция, през 2011 г. с винарна, управлявана от семейство Перен, майстори на виното от Долината на Рона, и все още произвеждат и продават добро вино под марката Château Miraval.

Дядо и внучка

Франсис Форд Копола от 70-те години на миналия век притежава винарска изба на свое име в Калифорния. Режисьорът на „Кръстникът“ и съпругата му Елеонора закупуват част от имението на винарската изба Inglenook през 1975 г., а по-късно пускат вина с марка Coppola. Внучката му Джия е единствената в семейството, която се интересува да продължи това увлечение на дядо си.

А сега накъде?

Нанси Пелоси, говорителката на Камарата на представителите в Конгреса на САЩ,  и съпругът й притежават лозе от два и половина хектара в долината Напа, Калифорния, но продават гроздето, вместо да правят собствено вино. Техният голям конкурент е бившият президент на САЩ Доналд Тръмп, който също се интересува от вино. Тръмп, който не пие, купува винарната и лозята на Клуге Естейт близо до Шарлотсвил, Вирджиния, през 2011 г., като преименува избата на себе си.

 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР