Красивото възпитава

„Всеки скъп за притежателя си предмет има история, преживял е своите добри и лоши дни, и има своя душа, която е отражение на емоциите в дома и семейството“, казва Юлия Спасова, собственик на веригата магазини Bed, Bath & Table

Елка Влаховска 05 February 2021

„Всеки скъп за притежателя си предмет има история, преживял е своите добри и лоши дни, и има своя душа, която е отражение на емоциите в дома и семейството. Усетът към красивото, чувството за стил, инстинктът към качество и дизайн са усещания, които се преплитат и имат причинно-следствена връзка“, казва Юлия Спасова, собственик на веригата магазини Bed, Bath & Table.

Г-жо Спасова, къде за първи път видяхте луксозни предмети за дома и как ви въздействаха?

Родителите ми имат няколко антики, които винаги са създавали по-различен дух в дома ни. Това са предмети с история и много събрани емоции в тях. Луксозният предмет не е само скъпо струваща вещ, а вещ, в която прозира история, изкуство и истинска стойност – емоционална, фамилна. Може би най-силно въздействие върху мен са имали прекрасните автентични експозиции в двореца Шонбрун във Виена. По-късно бях силно впечатлена и от музея на Villeroy&Boch, където се влюбих във всяка колекция на марката, както и в историята на успеха й.

Може ли човек да предаде емоция чрез предмет за бита и да възпита познание за естетика у децата си?

Разбира се, че може! Аз обичам да казвам, че ние, в магазини Bed Bath & Table, продаваме емоции. Всеки клиент се наслаждава на красиви и изящни продукти, които пренася в дома си, за да създаде атмосфера на уют, красота и емоционална удовлетвореност. Нашите колекции остават за поколенията! Какво по-вдъхновяващо от малко момиченце или момченце, които при подреждането на коледната елха и домашната декорация изваждат порцелановата музикална кутия от баба си или от прабаба си и завъртат механичното ключе, заслушвайки се в мелодията на „Тиха нощ, свята нощ“! Повярвайте ми, това се случва, и то не само с коледните ни предложения. Това са наистина емоции, не просто предмети, и те възпитават усет за красота, естетика и финес.

Как да разпознаем качествения порцелан и кристал?

В нашите магазини доказаните марки за порцелан и кристал са достатъчна гаранция за качество. Но по принцип костният порцелан е най-фин, ефирен и лек, той е по-прозрачен и в същото време достатъчно устойчив. Премиум порцеланът също е висококачествен материал, отличаващ се с фина и гладка текстура. За добро или лошо, кристалът, който познаваме от миналото, вече не се произвежда. Това е регламент на ЕС, поради високото съдържание на олово в него. Вече се предлага само кристално стъкло, което е идентично с кристала – има същия звънлив звук при допир на чаша в чаша, фин е като материал, но е с ниско съдържание на олово.

Кои марки с история, надживяла преходните моди, представяте в магазините си?

Всяка марка, попаднала в бранд микса на верига магазини Bed Bath & Table, е детайлно подбрана и отговаря на най-високите изисквания за високо качество, изящен дизайн и международно признание. В магазините ни са представени брандове от ранга на немската марка Villeroy&Boch с над 270-годишна история, осигурила пълното оборудване на емблематичния кораб „Титаник“ и одобрена като официална марка за порцелан на Ватикана; марката Versace, която няма нужда от представяне – всеки предмет е истинско бижу; италианската марка Sambonet, която предлага прибори за хранене, пренасяйки ювелирното изкуство в дома ни; 50-годишната австрийска марка Vossen. Минаваме през топмарките за аромати за дома Yankee Candle, Wood Wick и Millefiori и „акостираме“ в модерното и високотехнологично условие за добър и качествен сън, предоставено ни от марка № 1 в света Tempur & Sealy International.

Имате ли предпочитани марки и предмети за дома си?

Bed Bath & Table е като мое трето дете. Красотата и уникалността на предметите ме зареждат и ми дават прекрасното усещане, че правим хората щастливи и домовете им красиви. В дома ми има „представители“ почти на всички марки, разбира се! „Моят дом е моята крепост“, така че за мен е важно семейството ми да живее заобиколено от красиви вещи, децата ми да ползват всекидневно качествени и естетично подбрани предмети, а през ноември и декември домът ни да се превръща в коледна приказка, която сплотява и вдига празничното ни настроение.  

Кога и как решихте да създадете веригата магазини?

Винаги съм знаела с какво ще се занимавам, но не бях сигурна точно в коя сфера. Повечето момичета мечтаят за реализация в областта на модата. Но аз нямам умения, свързани с иглата и ножицата. А човек задължително трябва да разбира в детайли и дълбочина бизнеса си! След сериозен анализ, по стечение на обстоятелства и, не на последно място, поради афинитет към красивия дом избрах към какво да се насоча. В началото стартирах с няколко марки текстил за спалня и баня и не след дълго добавих ексклузивните марки за трапезата. Така се роди и цялостната идея Bed Bath & Table.

С какво са ексклузивни вашите магазини?

Те са създадени с идеята да бъдат място, където всеки може да намери своя стил, своя предпочитан дизайн, да се докосне до усещането за дом и уют! Подбраните марки, качествените продукти и личното отношение са високите критерии, които ни правят ексклузивни. Както казах, в Bed Bath & Table продаваме емоции, създаваме връзка между и за поколения напред! Щастливи сме с лоялните си клиенти, които винаги ни се доверяват и ни избират не само като любима шопинг дестинация, но и като своето място, където да влязат, да се отпуснат и да се потопят в атмосфера, пропита от красота и изящество, да се заредят с усмивка, добро настроение и идеи за дома си или за подаръци.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР