Да се поглезим, дами!

Notino отвори първия си физически магазин в България - повече от 4 000 уникални продукта от 165 бранда

30 октомври 2019

Да, красотата е в душата и сърцето, но тя е и в излъчването, и в парфюма, и в нежната кожа, копринената коса, устните, очите, ръцете... Самочувствието на една жена е свързано колкото с вътрешния й свят, толкова и с външния вид. А ние знаем как да инвестираме в себе си, нали дами?

В будоара на една жена има толкова козметични и бюти съкровища, от колкото има нужда тя. А правилото винаги е – колкото повече, толкова повече. В тази връзка ето и една прекрасна новина за всички нас: Notino, най-големият онлайн търговец на козметични продукти в Европа, отвори първия си физически магазин у нас. Това е вторият по големина магазин на Notino в Европа с големина 370 кв. м., разположен в Paradise center, София. Откриването на магазин в България е част от стратегията на компанията за разширяване на дейността й и е с фокус върху сближаването на физическия и дигиталния свят.

Магазинът предлага повече от 4 000 уникални продукта от 165 марки като Lancôme, Yves Saint Laurent, Make-up Revolution и още много други. Клиентите ще открият бестселъри, голям избор от най-новите парфюми на пазара, а също така и козметични продукти като гримове, грижа за кожата, грижа за косата и аромати за дома. В онлайн магазина могат да бъдат намерени повече от 55 000 продукта на 1 150 марки. Това многообразие се дължи на стратегическите споразумения, които Notino е сключил с козметичните брандове.

Отварянето на първия физически магазин в България е показателно за важността и потенциала на българския пазар за Notino, както и за стратегията на бранда, обвързана с доближаването му до месните потребители. „Ние влязохме на българския пазар през 2012 г. Това се оказа много важна и добра крачка за нас, заради която ние в момента продължаваме да се развиваме и дори решихме, че това ще бъде вторият по големина магазин на Notino в цяла Европа.“, сподели Жером Пусин, директор търговия и международна дейност на Notino.

За следващата година Notino планира да дигитализира магазина като към момента разполага с дигитални екрани, а след коледния сезон клиентите ще бъдат изненадани от технологии като диагностика на кожата и грима. „В момента компанията тества новите дигитални концепции в Прага, след което в София ще бъде следващият магазин, който ще приложи тези иновации“, каза Пусин.

През 2018 г., Notino регистрира оборот от 328 милиона евро, увеличение с 18.5% в сравнение с 273 милиона евро, регистрирани през 2017 г. Това е най-добрият финансов резултат, който компанията е постигнала за 15 години дейност. 2018 г. донесе много добри резултати и по отношение на продажбите, компанията успя продаде 29 милиона продукта в цяла Европа. Най-добрите резултати са постигнати от Notino в Румъния, Полша, Чехия, Германия и Словакия. Увеличение на продажбите отбелязват и България, Австрия и Франция.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР