Те не искат да са специални, а имат нужда да се почувстват като всяка друга

„Искам да съм като всяка друга“ е емоционалното послание зад новата кампания на Мисията на Avon срещу рака на гърдата

03 July 2019

Статистиката в България категорично показва сериозността на проблема - над 50 000 българки са с поставена диагноза „рак на гърдата“, а всяка година регистърът се допълва с близо 3800 нови случая.

Всички те водят битка за живота си. Но в същото време имат нужда да се срещнат с някой със същите интереси, който да ги изслуша внимателно, от консултация с професионален гримьор, да могат да се сдобият с бельо по поръчка, от йога упражнения и арт занимания. Една от осем жени се бори с рака на гърдата и има нужда от това, за да се почувства като всяка друга.

Именно това е емоционалното послание на „Искам да съм като всяка друга“ - новата кампания на Мисията на Avon срещу рака на гърдата, чиято основна цел е да обърне погледа на обществото към суровата действителност, с която диагностицираните жени се сблъскват по време на най-трудния период от живота си.

В отговор на въпроса „От какво имат нужда жените, за да се почувстват специални?“, Avon България споделя емоционално видео, с което успява да предостави една различна и емоционална перспектива.

С  цел повишаване на информираността относно нуждите на жените, които се борят с рака на гърдата, кампанията демонстрира и как дейностите по съвместната програма на Avon и Фондация „Една от 8“– “Бъди до мен”помагат за по-лесното преминаване през този период не само за жените, болни от рак на гърдата, но и на техните близки и семейства. И през тази година основна цел за Avon е да се наберат средства за безплатна психологическа, юридическа, информационна и практическа подкрепа, която Фондация „Една от 8“ ще предостави директно на засегнатите жени, техните близки и семейства в цялата страна.

Вече 18 години средствата в кампанията се набират целогодишно чрез благотворителни продукти от розовата серия, като 100% от печалбата от всеки поръчан артикул се дарява за каузата. До момента резултатите от дългогодишните активности на Мисията на Avon срещу рака на гърдата се изразяват в над 1 800 000 лева дарени средства, с които е закупена мобилна мамографска и ехографска апаратура и са финансирани над 31 000 безплатни диагностични прегледа на територията на цялата страна.

Специално за целите на кампанията е разработен информационен хъб www.pinklight.bg, където може да бъде открита пълна информация за съвместната програма на Avon България и Фондация „Една от 8“ и може да бъде закупен и розов благотворителен продукт. 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР