И моделите хапват пържени картофки

eva.bg 17 April 2019

Снимка: instagram

За никого не е тайна, че когато работата ти е да изглеждаш безупречно, трябва да следиш диетата си и да тренираш усилено, за да не излизаш от форма. Професионалните модели имат строг график и режим на хранене, с които обикновено не правят компромиси... с малки изключения.

По време на първия уикенд на музикалния фестивал Coachella, Джиджи Хадид разкри, че е инфлуенсър на не коя да е компания, а на McDonald’s.

Тя сподели няколко Instagram кадри с „платено партньорство“ с веригата за бързо хранене, на които похапва световноизвестните им пържени картофки: „Чувствам се сита и хидратирана. McDonald’s, благодаря ви, приятели“, написа тя под снимките.

Това, разбира се, изненада много нейните почитатели, предвид факта, че хранителната верига не се слави със „здравословните си продукти“, а тъкмо обратното. „Нали наистина не смятате, че ги е изяла? Какво ли не прави човек за пари!“, коментираха ожесточено в Instagram.

Джиджи Хадид може да се похвали с впечатляващо портфолио. Благодарение на партньорството й с брандове като Fendi, Moschino, Tommy Hilfiger и Maybelline състоянието й е оценено на 29 милиона долара. Е, като инфлуенсър на McDonald’s Хадид безспорно ще прибави още много банкноти в джоба си. „Дано поне не промени здравословния си начин на живот“, тревожат се феновете на Джиджи, а други не са съгласни с начина на живот, който промотира: „Джиджи, не може да използваш известността си, за да рекламираш храна, която води до затлъстяване и руши здравето на хората!“, пишат те.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР