Колекция на инфлуенсъри
DEICHMANN открива сезона пролет/лято 2019 с кампанията #spreadthelook
10 April 2019
Пет международно известни модни инфлуенсъри от пет европейски страни ще бъдат новият отбор по стил на колекцията обувки за сезона пролет/лято 2019 на DEICHMANN. Като част от международната кампания #spreadthelook инфлуенсърите представят избрани тенденции в стила, които са налични от април 2019 г. единствено и само в магазините на DEICHMANN и на www.deichmann.com.
Наред с Melini Martin (Мелини Мартин) от Германия, кампанията #spreadthelook представя международни инфлуенсъри като Leomie Anderson (Лиоми Андерсън) от Великобритания, австрийката Kim Lianne (Ким Лиане), Marta Lozano (Марта Лозано) от Испания и Noor de Groot (Ноор де Гроот) от Холандия. България се включва в кампанията с инфлуенсъра Ивана Александрова, www.dreamofjoe.com.
Колекцията включва пет модни теми, които очертават акцентите на новата колекция пролет/лято.
Chunky сникърите в ретро стил и закачливи statement сникъри с декоративни елементи като сърчица, цветя или котвички се превръщат в универсален, любим аксесоар.
Модата диктуват актуалните сандали с каишки с животински щампи и метални акценти, както и летните модели на висок ток с леопардови и змийски принтове. Чехли с високи платформи и с апликации от капси са перфектният аксесоар за всеки летен тоалет.
Кампанията #spreadthelook с петте инфлуенсъри е заснета в Кейптаун.