Гордост и предразсъдъци
Мнението, че козметиката за мъже е рекламен трик и че те не се нуждаят от грижи, е напълно погрешно. Бъдете в крак с новостите на пазара и не посягайте към продуктите на половинката
Рени Аврамова 06 October 2017
Мъжете и жените имат обща цел – да постигнат добра външност, която да им носи успех и самоувереност. Мит е, че „сериозните мъже не се интересуват от козметика“, тъй като в ХХI век понятието мъжественост е еволюирало и е придобило друго значение. Грижите, които полагат, не са по-малко от тези на слабия пол, но мъжете не винаги са толкова добре информирани. Те предпочитат продукти с няколко функции и затова ще оценят предимствата на концентрата Maximum Hydrator Activated Water-Gel на Clinique for Men. Трансформиращата се от гел в течна текстура охлажда, абсорбира се веднага и не оставя следи. В дълбочина задържа влагата в кожата, успокоява и отблъсква свободните радикали. Никой не харесва подпухналите очи и тъмните кръгове, а мъжете искат мигновено решение. L’Occitane предлага Cedrat Energizing Eye. Ревитализиращ гел за очи обещава три в едно: премахва признаците на умора, енергизира и освежава кожата при нанасяне.
Алфа следа
Мъжките аромати с акватични акорди и подправки намекват за оригиналност и доза интензивна свежест. Символ на властта в бурния Див Запад, днес револверът още придава самочувствие и мъжественост. Wanted на Azzaro под формата на стилизиран барабан на револвер радва съвременните герои, ухаещи на джинджифил, ветивер и кардамон.
Според изследвания за последните 15 години продажбите на козметика за мъже са нараснали 18 пъти