В кафенето на Chanel

Менюто е за есен-зима 2015/ 2016

11 март 2015

Едно от най-очакваните ревюта по време на Седмиците на модата безспорно е това на Chanel. И не толкова заради колекцията, с която брандът се вписва в следващия сезон, а заради грандиозното шоу, което Карл Лагерфелд традиционно подготвя в галерията на Grand Palais. Така след като през отминалите два сезона „Кайзера“ ни покани на разходка в супермаркет, а след това накара моделите си да скандират с лозунги на импровизирана улица, вчера гостите на Chanel бяха посрещнати с френски брънч сред декора на типично парижко бистро от средата на миналия век. Името му? Brasserie Gabrielle, разбира се.

В тон със средата, част от моделите (сред които Саша Пивоварова, Кара Делевин, Кендал Дженер и Джоан Смолс) влязоха в ролята на клиентки, а други – на сервитьорки (но не какви да е – все пак униформите им са част от предложенията на Chanel за следващия сезон). А в центъра на вниманието бяха неизменните туидени костюми с кожени и блестящи декорации, пухените връхни дрехи и изключителният микс на текстури. Фокусът при аксесоарите пък бе върху прословутите двуцветни пантофки, на които Карл от дълго време не беше обръщал внимание, но ето че времето на очарователната им скромност най-сетне настъпи.

ТВОЯТ КОМЕНТАР