Карл Лагерфелд и Рей Кавакубо за Louis Vuitton
Невъзможно, но факт
04 June 2014
Френската модна къща Louis Vuitton отново привлече с неочаквана новина вниманието на модния свят, обявявайки намерението си да обнови легендарното си лого – преплетените букви L и V. Проектът, разбира се, включва повече от популярни имена. За създаването на нов символ на бранда са поканени шестима дизайнери, художници и архитекти, сред които блестят имената на Карл Лагерфелд, Рей Кавакубо, Кристиан Лобутен, а също и тези на канадския архитект Франк Гари и американската художничка Синди Шърман.
Изненадващата колаборация несъмнено е дързък опит на новия креативен директор на Louis Vuitton Никола Геские да продължи традицията на артистично сътрудничество на марката с известни творци, наложена изключително успешно през годините от предшественика му Марк Джейкъбс. През последните 15 години за модната къща са работили Такаши Мураками, Яйой Кусама и още ред художници и артисти, оформящи съвременната поп-култура. Какви ще са резултатите този път – предстои да видим.