Рокендрол дневници

Повечето модни кампании за сезона пролет-лято 2013 вече са известни.

03 February 2013

SAINT LAURENT PARIS

Повечето модни кампании за сезона пролет-лято 2013 вече са известни. Някои от тях са естествено продължение на тези от зимата, а други рязко завиват в нова посока.

В Париж Еди Слиман продължава с реконструкцията на наследството на Ив Сен Лоран. След като промени името на марката на SAINT LAURENT PARIS, потъна в обичайната си тъмна стилистика с кампанията, наречена Bohemian Beauty. Нейни лица са британският модел Еди Кембъл и певецът и продуцент Beck (Бек Хансен). Явно у Слиман още горят старите му страсти към рок сцената. През 2007-а в качеството си на фотограф той направи серия „рок дневници“, снимайки алтернативни музиканти в студио или зад кулисите – от Франц Фердинанд и Пийт Дохърти до Ейми Уайнхаус и Кортни Лав. Все още може да ги видите на сайта му www.hedislimane.com.

Мадона, Дейвид Бауи, Грейс Джоунс и Бой Джордж пък са музите в новата колекция на неостаряващия бунтовник Жан-Пол Готие. Пред обектива на Себастиен Ким моделите позират в съвсем буквални реплики на поп иконите, изтривайки всякакво съмнение какво точно да очакваме от JEAN PAUL GAULTIER през следващия сезон.

Кампанията на BALENCIAGA е решена изцяло в черно бяло и няма общо с рокендрол сцената, но не може да не отбележим присъствието на българския модел Кремена Оташлийска (в България представена от агенция Интермоделс). Тя дефилира вече два сезона за френската марка, беше лице за линията Resort 2013, а сега позира пред Стивън Мейзъл и за кампанията пролет-лято 2013.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР