На какво ухае красавицата на нощта
Тя е свежа, цветна и чувствена. Тя е съвременната градска героиня. Тя може да бъде различна всеки път – красива и дяволита
11 June 2010
Тя е свежа, цветна и чувствена. Тя е съвременната градска героиня. Тя може да бъде различна всеки път – красива и дяволита, нападателна и дръзка, омагьосваща и мистериозна...И ухае на Ricci Ricci. Новият аромат от Nina Ricci е предназначен за позитивни, уверени в себе си жени, динамични и забавни. Ключовата му съставка носи името Belle de nuit (от фр. „красавицата на нощта” – необикновено цвете, което се разтваря следобед и ухае през цялата нощ).
Свежите върхови нотки включват rhubarb (многогодишно европейско и азиатско растение с дебели корени) и бергамот. А сърцето на аромата носи цветни нюанси – столистна роза и tuberose (многогодишно растение в Мексико с бели уханни цветове). Елементите на чувствената основа са пачули и санталово дърво.
Френската къща за висша мода Nina Ricci е известна с безвременно елегантния си дизайн и луксозни аромати, с емблематичните си ленти и панделки, и уникалните парфюмни флакони. При Ricci Ricci имаме комбинация от всичко – метализирана розова панделка украсява капачката на флакона. Тя символизира магическата сила на героинята Ricci Ricci. С помощта на парфюмираната си лента разпръсква красота и ведрост, вдъхновява креативността и поставя началото на забавна игра. Като сюжет на вдъхновение й служат елементите на парфюма Ricci Ricci.
Различни артисти и творци са били също вдъхновени от този парфюм и неговата героиня. Къща Nina Ricci има дълга традиция в артистичната колаборация, започнала с Lalique, с модния декоратор Christian Berard, както и с фотографа David Hamilton. Andy Warhol и Cesar също са получавали вдъхновение от марката. В продължение на тази традиция, редица съвременни артисти се включиха в лансирането на новия Ricci Ricci. Alexandre de Betak, познат със светлинните си спектакли, е продуцент на събитието по лансирането на новия аромат. Дизайнерката на обувки и аксесоари Maloles Miracosta-Antignac сътрудничи при създаването на прес-досието и предлага няколко оригинални дизайнерски решения. Да вдъхнат живот на героинята Ricci Ricci се заемат Jeff Leatham – арт-директор и флорален дизайнер, Jacques Genin – известен майстор на шоколад, както и модният фотограф Sonia Sieff.
Къща Nina Ricci стои зад някои от най-успешните аромати на миналия век, в това число L’Air du Temps (1948), Fille d’Eve (1952), Capricci (1961), Farouche (1974) и Nina (2006). И Ricci Ricci (2009) се нарежда гордо сред тази историческа продуктова гама.
Свежите върхови нотки включват rhubarb (многогодишно европейско и азиатско растение с дебели корени) и бергамот. А сърцето на аромата носи цветни нюанси – столистна роза и tuberose (многогодишно растение в Мексико с бели уханни цветове). Елементите на чувствената основа са пачули и санталово дърво.
Френската къща за висша мода Nina Ricci е известна с безвременно елегантния си дизайн и луксозни аромати, с емблематичните си ленти и панделки, и уникалните парфюмни флакони. При Ricci Ricci имаме комбинация от всичко – метализирана розова панделка украсява капачката на флакона. Тя символизира магическата сила на героинята Ricci Ricci. С помощта на парфюмираната си лента разпръсква красота и ведрост, вдъхновява креативността и поставя началото на забавна игра. Като сюжет на вдъхновение й служат елементите на парфюма Ricci Ricci.
Различни артисти и творци са били също вдъхновени от този парфюм и неговата героиня. Къща Nina Ricci има дълга традиция в артистичната колаборация, започнала с Lalique, с модния декоратор Christian Berard, както и с фотографа David Hamilton. Andy Warhol и Cesar също са получавали вдъхновение от марката. В продължение на тази традиция, редица съвременни артисти се включиха в лансирането на новия Ricci Ricci. Alexandre de Betak, познат със светлинните си спектакли, е продуцент на събитието по лансирането на новия аромат. Дизайнерката на обувки и аксесоари Maloles Miracosta-Antignac сътрудничи при създаването на прес-досието и предлага няколко оригинални дизайнерски решения. Да вдъхнат живот на героинята Ricci Ricci се заемат Jeff Leatham – арт-директор и флорален дизайнер, Jacques Genin – известен майстор на шоколад, както и модният фотограф Sonia Sieff.
Къща Nina Ricci стои зад някои от най-успешните аромати на миналия век, в това число L’Air du Temps (1948), Fille d’Eve (1952), Capricci (1961), Farouche (1974) и Nina (2006). И Ricci Ricci (2009) се нарежда гордо сред тази историческа продуктова гама.
ТВОЯТ КОМЕНТАР
МОЖЕ ДА ВИ ХАРЕСА