Студена река, лайм и розови цветчета

02 August 2024

Mакар че кралят на елегантността Джорджо Армани, вдъхновен от перлите, умишлено преувеличи техните размери в новата си колекция, светът ни се движи в посока към концентрирането на все повече съдържание във все по-малък обем. Така нещата стават по-ефективни, по-икономични и по-щадящи природата. А нашият живот – по-лек и по-приятен. Преведено на езика на Sano, това са новите ултраконцентрирани омекотители за пране Sano Maxima Moments of Joy and Calm, както и два пъти по-концентрираните гелове за пране Sano Maxima Moments of Joy и Blue Blossom.

Двата нови суперконцентрирани продукта бяха представени на специално събитие, на което се разказваха прекрасно ухаещи и съвсем истински истории. Защото, както каза Илко Соколов, парфюмният ютубър: „Бъдещето принадлежи на парфюми, които ще моделират деня ни и ще влияят на настроението, фокуса и мотивацията ни, това са персонализираните парфюми, създадени с нови технологии“.  

А продуктите на Sano са създадени с парфюмна философия.

Mens sana in sorpore sano

Да, името на компанията Sano е свързано с популярната латинска сентенция, която означава „Здрав дух в здраво тяло“. Историята започва, когато Бруно Ландсберг имигрира в Израел от Румъния. Първият продукт на създаденото от него производство е прах за почистване на тоалетни. Нарича го Sano. Успехът е голям. Гамата от продукти непрекъснато расте. Името Sano е пренесено върху цялото производство. В началото на 70-те Алекс Ландсберг, синът на Бруно, създава нова модерна фабрика в Ход Хашарон, където и днес е ситуирана компанията. Около 20 години по-късно е излъчена първата телевизионна реклама на Sano. Тя по забавен начин представя освежителя за въздух Sanomode един от най-успешните продукти за онова време. По-късно Sano Maxima разработва широка гама от прахове и омекотители. Иновациите и качеството на продуктите, загрижеността както за лекотата в ежедневните задължения на потребителите, така и за опазването на околната среда, го превръщат в модерен бранд.   

Ултраконцентрираните омекотители

Познаваме приповдигнатото усещане, когато си купуваме нова дреха. Както и лекото притеснение, когато трябва да я изперем за първи път. И после да я поддържаме. И тя да не променя първоначалния си вид. В съвременния свят, където иновациите в домакинските продукти непрекъснато подобряват нашето ежедневие, силно концентрираните омекотители за пране са важно постижение в грижата за дрехите. Те съдържат по-висока концентрация на активни съставки в по-малък обем и са разработени така, че по-малка доза от продукта осигурява същия, дори по-добър ефект върху тъканта. Така ултраконцентрираните омекотители Sano Maxima Moments Collection са по-ефективни, по-икономични, с по-нисък екологичен отпечатък, по-лесни за съхранение и пренасяне, тъй като по-концентрираното съдържание е в по-малка опаковка.



Ултраконцентрираните гелове

В отговор на потребителските очаквания Sano разработи гелове за пране, които са 2 пъти по-концентрирани в сравнение с досегашните, предлагани в 3-литрови бутилки. Новата формула е с удвоена мощност за премахване на упорити замърсявания. 1,5-литровата опаковка е с дизайн, който позволява лесно да се пренася и съхранява. При нея се използва 50% по-малко пластмаса в сравнение с 3-литровата. Това значително намалява количеството пластмасови отпадъци и допринася за по-устойчиво потребление. Също така поне 50% от използваните материали за опаковката са рециклирани. Въпреки малкия си размер, опаковката е достатъчна за 60 изпирания при дозировка от само 25 мл. Новите гелове осигурят безупречна чистота във всякакви температурни режими на водата. Това позволява пране при 30°C или 40°C, а така не само се запазва качеството на дрехата, но и значително се намалява консумацията на енергия и вредни емисии.

следваща страница »
ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР