Catwalk at home

От години наблюдаваме как големите модни брандове обръщат поглед към дома

Елка Влаховска 18 September 2023

Снимка: пресофиси на марките

От години наблюдаваме как големите модни брандове обръщат поглед към дома. Творческите им екипи освен с дизайни на дрехи за модните ревюта се състезават и на пистата за оригинално и вдъхновяващо представяне в най-интимното ни пространство. Дали е игра на момента, или устойчива тенденция, времето ще реши.

Versace обича Маями

Луксозният онлайн търговец на дребно Mytheresa и италианската модна къща Versace представят за лято 23 ексклузивната капсулна колекция Versace X Mytheresa в Маями, мястото, където Джани Версаче откри радостта от живота и намери смъртта си.

Верен на  мощната женствена естетика, брандът проектира тази колекция, преосмисляйки характерни силуети, цветове и емблематични детайли от славното минало.

Ексклузивният стил създава категорична и магнетична визия, а довършителните щрихи са под формата на характерната за марката глава на Медуза и големи безопасни игли. Новата колекция е в пълна хармония със създаваните досега уникални сервизи за хранене, чаши и аксесоари, изработвани от гиганта с над 150-годишна история в порцелановия свят – Rosenthal.

D&G с дързост в сърцето

Dolce & Gabbana са също толкова дръзки в интериорните си предложения, колкото и в модата. Те пренасят италианското майсторство и смелото вълнуващо себеизразяване в дома с колекцията Casa. Естетиката е наситена с класически кодове и с носталгия.
Това, което прави D&G специален бранд, е способността му да интерпретира иновативно старите неща.

Партньорството със SMEG за колекцията Sicily is my Love бе зашеметяващ пример за миксирането на традицията, историята и модерността. Casa е следващата стъпка в тази посока. Колекцията, уловена от обектива на фотографското дуо Mert&Marcus, с уникалния си дизайн и оригинални десени превзема въображението ни и развихря желанието ни да превърнем дома в още по-артистично място.

La vie en rose by Dior

Новината от Dior Maison за лято 23 е капсулната колекция  Dioriviera, която възхвалява носталгичните кодове на щастието от 50-те години на миналия век, толкова скъпи на Christian Dior.

Доминиращият цвят е розовото. А поканата за слънчевото пътешествие към Френската Ривиера е с дизайните на постелка за йога, хилки за тенис на маса, финландски кегли, топки за петанк и дъмбели, чинии за вечеря и за десерт, бутилка за вода, кутия с три мини свещи, бродирани възглавници, шезлонг, чадър, дъска за сърф.

Защото дори и да не сме на Ривиерата, винаги можем да мечтаем за нея. По своеобразен начин този продуктов дизайн допълва капсулната модна колекция на Dior – Gardening, толкова женствена и носталгична.

Динамиката Missoni

Добре познатият ни зигзаг очевидно има безброй вариации както в модата, така и в интериорния дизайн. Да си припомним, че брандът обзаведе топхотели в модерните днес дестинации – Дубай и Абу Даби.

Бракът между модния и интериорния дизайн при Missoni, „сключен“ преди години, очевидно е много щастлив. Последните интериорни колекции носят още повече от креативността и динамиката на характерния разпознаваем дизайн. Те са в перфектно съзвучие с последните модни колекции на марката.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР