Catwalk at home
От години наблюдаваме как големите модни брандове обръщат поглед към дома
Елка Влаховска 18 September 2023
От години наблюдаваме как големите модни брандове обръщат поглед към дома. Творческите им екипи освен с дизайни на дрехи за модните ревюта се състезават и на пистата за оригинално и вдъхновяващо представяне в най-интимното ни пространство. Дали е игра на момента, или устойчива тенденция, времето ще реши.
Versace обича Маями
Луксозният онлайн търговец на дребно Mytheresa и италианската модна къща Versace представят за лято 23 ексклузивната капсулна колекция Versace X Mytheresa в Маями, мястото, където Джани Версаче откри радостта от живота и намери смъртта си.
Верен на мощната женствена естетика, брандът проектира тази колекция, преосмисляйки характерни силуети, цветове и емблематични детайли от славното минало.
Ексклузивният стил създава категорична и магнетична визия, а довършителните щрихи са под формата на характерната за марката глава на Медуза и големи безопасни игли. Новата колекция е в пълна хармония със създаваните досега уникални сервизи за хранене, чаши и аксесоари, изработвани от гиганта с над 150-годишна история в порцелановия свят – Rosenthal.
D&G с дързост в сърцето
Dolce & Gabbana са също толкова дръзки в интериорните си предложения, колкото и в модата. Те пренасят италианското майсторство и смелото вълнуващо себеизразяване в дома с колекцията Casa. Естетиката е наситена с класически кодове и с носталгия.
Това, което прави D&G специален бранд, е способността му да интерпретира иновативно старите неща.
Партньорството със SMEG за колекцията Sicily is my Love бе зашеметяващ пример за миксирането на традицията, историята и модерността. Casa е следващата стъпка в тази посока. Колекцията, уловена от обектива на фотографското дуо Mert&Marcus, с уникалния си дизайн и оригинални десени превзема въображението ни и развихря желанието ни да превърнем дома в още по-артистично място.
La vie en rose by Dior
Новината от Dior Maison за лято 23 е капсулната колекция Dioriviera, която възхвалява носталгичните кодове на щастието от 50-те години на миналия век, толкова скъпи на Christian Dior.
Доминиращият цвят е розовото. А поканата за слънчевото пътешествие към Френската Ривиера е с дизайните на постелка за йога, хилки за тенис на маса, финландски кегли, топки за петанк и дъмбели, чинии за вечеря и за десерт, бутилка за вода, кутия с три мини свещи, бродирани възглавници, шезлонг, чадър, дъска за сърф.
Защото дори и да не сме на Ривиерата, винаги можем да мечтаем за нея. По своеобразен начин този продуктов дизайн допълва капсулната модна колекция на Dior – Gardening, толкова женствена и носталгична.
Динамиката Missoni
Добре познатият ни зигзаг очевидно има безброй вариации както в модата, така и в интериорния дизайн. Да си припомним, че брандът обзаведе топхотели в модерните днес дестинации – Дубай и Абу Даби.
Бракът между модния и интериорния дизайн при Missoni, „сключен“ преди години, очевидно е много щастлив. Последните интериорни колекции носят още повече от креативността и динамиката на характерния разпознаваем дизайн. Те са в перфектно съзвучие с последните модни колекции на марката.