розова дъвка и карамел

Тъй като кожата е матово бледа, помогнете й да разкрие прелестта си с избухване на цвят на скулите. Най-популярният оттенък е захарно розовият като на детска дъвка. За справка вижте Christian Lacroix за haute couture, Victor&Rolf, Valentino, John Galliano.

Свобoда Сидерова 24 February 2009

 

Скромни и подчертано аленеещи скули – това не е противоречие, а тенденция в макияжа за сезон пролет-лято 2008. Важното е лицето да излъчва свежест.


Тъй като кожата е матово бледа, помогнете й да разкрие прелестта си с избухване на цвят на скулите. Най-популярният оттенък е захарно розовият като на детска дъвка. За справка вижте Christian Lacroix за haute couture, Victor&Rolf, Valentino, John Galliano. На пръв поглед силният руж и яркото червило са малко театрални, но визията е много нежна. Червенината при моделите на Ralph Lauren пък стига чак до под очите, а при MaxMara „прескача“ върху клепачите. При тях обаче оттенъкът е по-интензивен, отколкото на скулите. На второ място идва „селският“ тен.

 

Бежовият или с цвета на карамел или кайсиево сладко руж, нанесен с небрежен размах на четката като при Miсhael Kors или Rag&Bone, е всичко, от което се нуждаете, за да изглеждате като след уикенд сред природата. Други дизайнери като Calvin Klein и Stella McCartney са на мнение, че ружът е излишен (или е едва забележим), тъй като свежда до нула естествеността на образа. Срещат се и изключения. Култът към перленото бяло и златното достига своя пик в ружа на Chanel и на Bourjois.


 

Кадифено излъчване и блещукащ ефект са отличителните черти на звездните ружове. Моделиращите пигменти в кадифения Wanted Blush на Helena Rubinstein озаряват тена с топло здравословно сияние и извайват скулите. Ефектът на трицветния руж на Clinique е подобен - естествена руменина с каквато искате интензивност. Практичният стик на Lancaster се отличава с уникално свежо докосване, което мигновено изглажда уморената кожа. Ружът под формата на стик на Shiseido може да се използва вместо червило или сенки.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР