Миуча Прада и Раф Симънс с една по-различна кампания

Получаваме директна покана за разговор по различни теми...

eva.bg 06 January 2021

Снимка: Instagram

В началото на миналата година едно от големите събития в модата бе поканата на Миуча Прада към Раф Симънс да стане втори пълноправен творчески директор на Prada.

Дизайнерите вече пуснаха своята първа съвместна колекция, представена в рамките на Седмицата на модата в Милано за пролет/лято 2021. Дойде ред и на първата кампания на силното творческо дуо.

Сеньора Прада и Симънс решиха, че в момента е важно да общуват със собствената си публика. Затова с новия си проект те канят всички свои почитатели на открит диалог в името на модата. Кампанията пусна кадри, задаващи важни въпроси с цел изследването на въздействието на технологиите върху живота – засягат се позитивите и негативите им, голямата им роля, но и притеснителните им аспекти.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Prada (@prada)

Във всеки кадър има директен въпрос към публиката, на който всеки може да отговори на уебсайта на марката. Миуча и Раф обещават, че всички получени отговори на тези въпроси ще станат част от модната къща по един или друг начин. Предложените теми за обсъждане включват човешките ценности, приобщаването, устойчивостта, прогреса. За нас остава задачата да отговорим на въпросите:

„Бъдещето романтично ли е?“, „Къде е природата – вътре или вън? Думата „облак“ те кара да мислиш за небето, или за съхранение на данни?“ и много други...

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Prada (@prada)

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР