Мъжки инструменти за красота

Люба Вангелова 20 December 2020

Какво му трябва на мъжа, за да се чувства в кожата си? Съвсем малко - просто тя да е гладко избръсната и мека. И, разбира се, всеки мъж отлично знае как най-добре да постигне това. Държим ръката си на пулса на времето и ви предлагаме супер инструменти.

Самобръсначка на Wilkinson

Еднократна еко самобръсначка Xtreme3 ECO GREEN е отговорът на на Wilkinson на тенденцията за повишена употреба на устойчиви продукти, изработени от рециклирани материали и подходящи за последващо рециклиране. Единствената еднократна самобръсначка с три гъвкави остриета е и най-продаваната серия на марката в света.

Трите ножчета превръщат бръсненето на лицето и на тялото в леко, комфортно и изключително прецизно занимание. Овлажняващата лента с Алое Вера дава усещане за хидратация и комфорт. В края на използването на ECO GREEN Xtreme3 е достатъчно да отделите остриетата от дръжката, за да й дадете нов живот.

Дръжката й е изработена от 95% рециклирана пластмаса и е рециклируема. Дори опаковката е от картон, изработен от над 90% рециклирана хартия, което също е иновация в категорията „еднократни“ самобръсначки. Това е само началото - Wilkinson обещава да има още предложения за всеки, който следва природосъобразен начин на живот.

Хидратиращ лосион на Bulldog

Дори и да е гладко избръсната, кожата трябва да получи още грижи, за да е и мека и тонизирана. Това прекрасно разбрал великобританецът Саймън Дъфи, който изпитвал всеки път затруднения в откриването на козметични продукти за мъже, които имат ясен фокус към нуждите им. Така решава да създаде такива и през 2007 г. се ражда козметичната марка Bulldog, която в известен смисъл се превръща в най-добрия приятел на мъжа.

Брандът се грижи за кожата и брадата с натурални съставки като алое вера, масло от камелина, богато на омега 3 и омега 6 киселини и зален чай. Продуктите са веган сертифицирани и не се тестват върху животни, не съдържат изкуствени оцветители, синтетични аромати и съставки от животински произход.

Идеята е те да са ефикасни, прости и лесни за използване, а консистенциите им също са приятелски настроени към мъжете. Bulldog се предлага в над 50 000 магазина в над 30 страни, на пазари като Южна Корея, САЩ и Австралия. Най-продаван продукт е хидратиращият крем от серията Original, който успокоява кожата след бръснене с помощта на съставки като алое вера и зелен чай. Bulldog е налична в мрежата на Лили Дрогерие и онлайн у нас.

 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР