Магазинът на бъдещето

eva.bg 02 January 2021

Може би не трябва да сме изненадани, че именно Louis Vuitton е първата компания, която преосмисля идеята за пазаруването във физическите си бутици по нестандартен начин.

Брандът, пионер в изработката на луксозни сандъци за пътуване от 1854 г., е символ на неустоимата комбинация от иновативност и традиция. Резултат от този начин на мислене е пътуващият бутик Louis Vuitton, истинско произведение на изкуството.

Клиентът, който поръча посещение на магазина до дома си, може да влезе в изпипания до последния детайл интериор и да пробва селекция от последната колекция на бранда, подбрана от екипа на Louis Vuitton в съответния размер и базирана на личните му предпочитания.

Бутиковата каравана идва с малка армия от дискретни служители, които са на разположение при нужда. Единствената „малка“ подробност е, че засега първите, които могат да се възползват от пътуващия бутик, са щатите Ню Йорк, Ню Джърси и Кънектикът.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР