Prada: шоуто, което не се състоя

eva.bg 15 July 2020

Дойде време, в което модата трябва да покаже своята адаптивност. Този сектор бе сериозно засегнат от мерките покрай пандемията и последствията за много брандове се оказаха пагубни.

Други творчески умове обаче съумяват да се възползват от правилата, наложени от ситуацията и живота, не просто показвайки гъвкавост, а и черпейки вдъхновение от промяната.

Онлайн форматът бе най-логичното решение на въпроса за това как големите модни къщи да представят колекциите си. Prada реши да използва позитивите на дигиталното максимално – то позволява много повече визуални игри, концептуални инструменти и безспорно отваря едно гигантско пространство за въображението и творчеството.

Миуча Прада представи едновременно мъжката и женската си колекция за пролет/лято 2020, създавайки кратък филм, наречен „The Show That Never Happened“ („Шоуто, което не се състоя“).

Колекцията е посветена на новото време, новото отношение към потреблението и вещите. Миуча е категорична, че е време за нова мода, затова всички промени в гардероба според нея трябва да бъдат практични и прости: изчистени силуети, монохромен стил, минималистични дизайни и внимание към текстурите и тъканите. Комфортът е водещата ценност в работата на Миуча Прада и според нея модата трябва да се променя в тази посока:

„В трудни времена облеклото се превръща в инструмент за действие, който служи на живота“, казва тя. А комфортът никога няма да загуби своята актуалност, затова Prada ни дава нещо, устойчиво на времето и ни учи на простота. „Тук не виждаме никакви причудливи фантазии и опити за оригиналност. Това са просто дрехи, които обаче ще можете да задържите в гардероба си дори и след 50 години“, разказват още хората от екипа на модната къща. 

Вижте повече в галерията ни.  

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР