Как протече третото издание на See It Be It Bulgaria: Next Level

eva.bg 05 ноември 2019

С какво един хеликоптер от реквизита на „Рамбо“ прекроява схващането на руснаците за спорта? Как даряването на коса за перуки на онкоболни може да се превърне в моден тренд? Колко важно за щастието ни е да владеем силата на страгегическото “не“? Това бяха само част от въпросите, на които маркетинг специалисти, представители на медиите и жени с кариера получиха отговор на See It Be It Bulgaria: Next Level. Социалната програма на култовия фестивал за комуникации Cannes Lions и агенция Noble Graphics събра 600 души в столичния Inter Expo Center и превърна преживяването в празник на силния дух зад смислените рекламни кампании.

Третото издание на See It Be It Bulgaria: Next Level бе открито от Мария Милушева, криейтив директор на Noble Graphics и идеен двигател на събитието у нас. Следвайки максимата „Никой не ми е казвал, че е невъзможно, за това го направих“, тя преброи качествата на добрия лидер в контекста на философията на събитието – всички можем да бъдем това, което виждаме.

Джаки Джо Ханан представи Equal Lens като най-голямата платформа за жени фотографи в рекламната индустрия независимо от расовата принадлежност, сексуална ориентация и социалния им статус. Как Nike прави историческият си пробив на колосален пазар като Русия разкриха Евгени Примаченко и Дейвид Пивк – разбиващи митовете за професионалните атлети и предразсъдъците към спорта като удоволствие, кампаниите им просълзиха присъстващите с личните истории на герои като слепият ултрамаратонец Елене Федосейева и Александър Малцев, единственият мъж състезател по синхронно плуване в Русия. На събитието имаше още много страхотни лектори, които разкриха много важни неща по пътя към успеха в бизнеса.

Медийни партньори на See It Be It Bulgaria са bTV Media Group, Bulgaria On Air, Dnevnik.bg, Капитал, iwoman.bg, в. Монитор, в. Телеграф, сп. EVA, сп. Esquire, сп. Grazia, сп. InGlobo, Метрореклама.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР