Денят, в който розовият цвят има специално значение

Хиляди души подкрепиха Националния розов ден за борба с рака на гърдата

10 October 2019

На 8 октомври се проведе втория Национален розов ден, част от Мисията на Avon срещу рака на гърдата. В резултат на всеобщите усилия на институции, фирми, лекари и обикновени хора все повече жени вече са наясно с важността на превенцията и ранната диагностика.

Ето и кратка равносметка на случилото се през деня, когато розовият цвят имаше голямо и важно значение.

- Хаштагът #avonpinkday бе използван стотици пъти в социалните мрежи от всеки, решил да подкрепи каузата, както и от водещи инфлуенсъри. Информация за събитията през целия ден можеше да бъде открита на Facebook страницата на кампанията или на уебсайта www.pinklight.bg.

- Чрез символична „Лотария 1 от 8“ в седем града в страната, сред които и София, Avon припомни на жените какъв действително е шансът. На случаен принцип бяха раздадени 2160 розови лотарийни билетчета, които имаха за цел да припомнят на жените плашещата статистика –1 от 8 жени са застрашени от рак на гърдата – и ги предизвика да дадат своето обещание, че ще обръщат повече внимание на здравето си. Всички останали дами могат също да дадат своето обещание като направят това на специално разработения уебсайт www.pinklight.bg. От своя страна Avon поема отговорността да им припомни за обещанието им в рамките на два, три и шест месеца.

- Националния розов ден бе подкрепен и от медиците от Комплексния онкологичен център в Русе, които облякоха розово в подкрепа на своите пациенти, показвайки им чрез този символичен жест, че не са сами в тежката битка и припомняйки още веднъж важността от превенция и ранна диагностика.

- Като част от националния розов ден точно в 8.01 PM в подкрепа на кампанията в розово светнаха няколко общински сгради в страната, както и редица корпоративни сгради в София. Безвъзмездно участие в каузата взеха Общини Пловдив, Русе, Ямбол, Ловеч, Търговище, Шумен и Сухиндол. Корпоративните партньори на кампанията, които се включиха в Националния розов ден, бяха Bulgaria Mall, Vertigo Business Tower, Grand Hotel Sofia, Southpark Business Building, EM Building, хотел Хилтън. В розово светна и сградата на Национална компания Железопътна инфраструктура (НК ЖИ) в София. Sofia Hotel Balkan подкрепи каузата като преобрази в розово фоайето на хотела и униформите на своите усмихнати служители.

Проектът Pink Light е част от глобалната Мисия на Avon да информира 100 милиона жени годишно относно здравето на гърдите им. В България вече 17 години каузата усилено работи в посока повишаване на информираността за проблема и важността на ранната превенция. Кампанията вече 3 години си партнира успешно със своя партньор в България - Фондация „Една от 8“, благодарение на които успява да разшири своя обхват и да окаже подкрепа на диагностицираните жени. Дарените от Avon средства осигуряват безплатна психологическа, юридическа, информационна и практическа подкрепа, която Фондация „Една от 8“ предоставя директно на засегнатите жени, техните близки и семейства.

 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР