Versace и погледът към бъдещето

Александрина Петрова 21 септември 2019

Снимка: Getty Images

Имало едно време една епоха, в която не съществували социални мрежи. Тогава, след края на грандиозните ревюта на Седмицата на модата, красивите дизайни на дрехите не стигали до хората с един клик или просто с обновяване на фийда в Instagram. Връщаме ви в далечната 2000 г. на наградите „Грами“. Дженифър Лопес се появява на червения килим и приковава всички погледи върху себе си.

Тоалетът й е нещо невиждано досега. Джей Ло носи рокля, цялата белязана с изразителен „тропически принт“ – новото творение на модна къща Versace в тогавашния момент. И тук се случва един внезапен обрат – модата преодолява някои от най-тежко поставените й ограничения и започва да се налага в шоубизнеса и като индустрия за забавление, която предлага огромни възможности.

След събитието всички медии, които го отразили, накарало хората отчаяно да търсят тази нестандартна тропическа рокля, с която Дженифър Лопес се появява в звездната нощ. Заявките към Google за този тоалет са толкова много, че от компанията им хрумва идеята да създадат платформата Google Images, където всички могат да визуализират своите търсения.

„Днес всички се инспирираме от технологиите и тяхното напредване. Но преди 20 години не беше така. Изключително горда съм, че работата ми стана вдъхновител за създаването на Google Images“, каза Донатела Версаче в началото на тазгодишното шоу в Милано.

Пролетно-лятната й колекция за следващия сезон навява естетиката на последните години на 90-те, но, разбира се, снемайки пропастта на времето и усъвършенствайки дизайните за съвременното поле.

Когато Дженифър Лопес излезе на подиума, цялата идея се избистри. Певицата бе облечена в нов вариант на емблематичната тропическа рокля и всички станаха на крака, за да аплодират не само от носталгия по старото, а и за да прегърнат новото – погледа към бъдещето. Вижте какво ни предлага Versace в галерията

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР