Да се подмладиш за 20 минути

eva.bg 18 September 2019

Възможно ли е на 60 да изглеждаш като на 30? С бяла кожа, без никакви петна и бръчки, с блестящи дълги коси и перфектна кожа? И това без никакви операции и други тежки интервенции.

Ако отидете в Южна Корея, ще останете изумени колко младолики хора живеят там. Това се дължи не само на специфичните им гени, но и на невероятните грижи, които полагат, за да се поддържат. Статистиката сочи, че козметичната индустрия в далечната азиатска република се оценява на стойност над 6 милиарда долара. Ежедневно на пазара се предлагат нови и още по-иновативни маски за лице, коса, кремове, червила...

Няма значение дали говорим за мъжк, или дамска козметика. Тук да си красив е на почит. Корейските потребители обръщат особено внимание на добрата визия и естествените съставки на продуктите – колкото по-натурални, толкова по-добре. Маски от ябълка или пчелна отрова, кремове с бял трюфел или диня...

Любопитно е, че корейците се фокусират основно около грижата за лицето, ръцете и косата. Те държат на хидратацията, блясъка и защитата на кожата. Няма да видите корейка да се пече на плажа или да отиде на солариум. Азиатките знаят, че слънцето състарява възможно най-бързо. А те искат да запазят младостта за дълго време.

Маските за лице са най-разпространени сред корейските козметични продукти. Ето защо 13 корейски фирми ще представят своите маски на предстоящата Арена на красотата от 27 до 29 септември в Интер експо център в София. На специалния щанд корейските гости и техните български представители ще очакват всички големи родни козметични фирми, за да им покажат своите продукти.

„Целта на събитието е корейските компании да се запознаят с български дистрибутори и да им демонстрират своите продукти. Така уникалните кремове и маски за лице могат по-бързо да стигнат нашия пазар и потребителите да се докоснат до магията на корейската козметика. Корейските фирми имат нужда да намерят български партньори тук на родна земя. Именно това е целта на нашето събитие. Огромен процент от дамите, а и господата, опитали азиатските маски и кремове, споделя че забелязват резултат веднага. Фактът, че корейците изглеждат толкова млади, независимо от годините си, се дължи предимно на грижите, които полагат за своята кожа. А кой не иска да смъкне няколко години от възрастта си?“, пита Марина Върбанова, маркетинг мениджър на КОТРА – София, организатор на корейския щанд.

Маска за лице с пчелна отрова или такава с ябълки и диня са само малка част от продуктите, които ще бъдат представени на корейския щанд. Компанията B-MONUMENT ще покаже своите козметични продукти с бял трюфел и масло от авокадо, които осигуряват дълбоко подхранване, възстановяват загубата на жизненост и колаген. Те спомагат за подобряване на циркулацията на кожата до 30%, за подпомагане на бръчките и възстановяване на уморената кожа.

„На корейския щанд ще има представители на DOORI COSMETICS - марката е №1 в Корея в категория грижа за коса. Всеки продукт съдържа лечебни билкови екстракти, които осигуряват комплексна грижа и подхранване не само за всеки кичур коса, но и за скалпа и основата на косъма. Продуктите са без добавени изкуствени оцветители", допълва Марина. Някои от продуктите им вече могат да се намерят на българския пазар, но компанията иска да предложи на родните потребители още от своите серии. Не ви се вярва? Опитайте! Само един път е достатъчен, за да се убедите в ефекта.

Няма любител на корейската козметика, който да не е ползвал продуктите и на MISSHA - различни линии за грижа за лицето, ръцете и тялото. Това е най-разпознаваемата корейска козметична марка на международния пазар. Пачовете за очи, кремовете за стягане, емулсии за озаряване са само част от тяхната продуктова гама. А когато говорим за грижа за кожата, една от най-добрите корейски фирми за избелване и премахване на грозните тъмни петна е Skin Watchers. Резултатите от кремовете им се забелязват само след няколко нанасяния. Забелязали ли сте порцелановата кожа на азиатките? Трудно ще намерите сред тях такава с грозните следи, оставени от времето.

Ако искате моментален ефект, то тогава трябва да заложите на бъбъл маските (представени от фирмата Chamos Cosmetic), които навлязоха на българския пазар само преди година, но са едни от предпочитаните продукти у нас.

От Котра-София не са забравили и мъжете. За първи път на изложението ще има фирма, която ще предложи продукти, предназначени само за силния пол. В 21 век грижата за красотата вече не е запазена марка на дамите. Медицинска козметика, професионални серии за салони за красота, веган и СПА козметика, продукти със съставки директно от Амазонка, маски под формата на хапчета, кремове със златни частици, серуми от бреза и евкалипт и още много други ще бъдат представени на изложението.

„На Арена бюти ще има 27 азиатски бранда. Каним всички български козметични компании да посетят нашия щанд и да се запознаят с корейските продукти. Ще могат да разгледат мострите. Всяка фирма, която изяви желание да се срещне с представители на корейските марки, ще получи специален ВИП пропуск за събитието. Срещите ще се провеждат по график, затова ако имате желание да осъществите бизнес контакт, пишете ни на [email protected] или ни се обадете на 02 400 55 53“, допълва Марина.

 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР