H&M колаболира с британския бранд Richard Allan

eva.bg 19 August 2019

Британския бранд Richard Allan е създаден през 1962 г. и става популярен със своята еклектика, изразена в абстрактни принтове, смели дизайни и ярки цветове. Сега H&M обяви своята колаборация с бранда.

H&M и Richard Allan ще създадат ексклузивна колекция, вдъхновена от суинг периода на 60-те и революционния дух на това десетилетие. В колекцията ще се радваме на огромно разнообразие от рокли, блузи, поли, ризи, панталони и аксесоари.

Десените в колекцията са заимствани от собствения архив на бранда. Те включват типични принтове, сред които пулсиращия Piccadilly, раздвижения Paraph, Palme, базиран на визията на дърво, както и Sanaa, носещ названието на старинен град. Мотивът Muse е абстрактна репрезентация на деветте музи от гръцката митология, а Scott е интерпретация на плетените шотландски карирани платове, които са наследени от съвременните тартари. Всички тези детайли заедно създават една геометрична структура от красиви принтове.

Моделите ще бъдат налични в избрани магазини из целия свят, както и онлайн от 22 август. Вижте кадрите от кампанията в галерията.

 

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР