Как Виктория Бекъм спаси модната си империя

eva.bg 18 December 2018

Снимка: getty images

Брандът на Виктория Бекъм изглежда повече от успешен. През септември тя отпразнува десетгодишен юбилей от създаването му, като не спира да прави нови проекти и планове.

Цифрите обаче сочат, че не всичко в бизнеса й върви толкова „безоблачно“. По последни данни модната империя на Виктория е претърпяла огромни сътресения през последните две години: Миналата година марката стигна до минус 10,5 милиона паунда, което надхвърля загубите от предходната, които възлизаха на 8,5 милиона паунда.

Виктория Бекъм продължи да инвестира в бизнеса си, като се постара и да усъвършенства официалния си сайт. Тя има магазини в Лондон и Хонконг, като продава най-висококачествено дамско облекло и аксесоари в Harvey Nichols, Selfridges, както и в Bloomingdale's в САЩ. След инвестициите, новите подобрения и умните сделки, приходите на бранда скочиха със 17%(42,5 милиона паунда), което бе значително подобрение след подобни „щети“.

Виктория излезе от кризисната ситуация, като подсили продажбите със стратегия: Тя пусна лимитирана серия, която стартира с американската верига магазини за намалени стоки Target. Линията беше продадена за няколко часа. Друга важна стъпка, която Бекъм направи, бе да подпише договор с марката Reebok и баскетболната звезда Шакил О'Нийл.

Модният бизнес е част от Beckham Brand Holdings. Г-жа Бекъм неведнъж е споделяла, че модата е нейната страст и не би могла да си представи да се развива в друга сфера. Дори и в най-трудните периоди за бранда й, тя никога не би се отказала от него: „Той е петото ми дете“, сподели наскоро Виктория за Vogue Австралия.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР