Как Виктория Бекъм спаси модната си империя
eva.bg 18 December 2018
Брандът на Виктория Бекъм изглежда повече от успешен. През септември тя отпразнува десетгодишен юбилей от създаването му, като не спира да прави нови проекти и планове.
Цифрите обаче сочат, че не всичко в бизнеса й върви толкова „безоблачно“. По последни данни модната империя на Виктория е претърпяла огромни сътресения през последните две години: Миналата година марката стигна до минус 10,5 милиона паунда, което надхвърля загубите от предходната, които възлизаха на 8,5 милиона паунда.
Виктория Бекъм продължи да инвестира в бизнеса си, като се постара и да усъвършенства официалния си сайт. Тя има магазини в Лондон и Хонконг, като продава най-висококачествено дамско облекло и аксесоари в Harvey Nichols, Selfridges, както и в Bloomingdale's в САЩ. След инвестициите, новите подобрения и умните сделки, приходите на бранда скочиха със 17%(42,5 милиона паунда), което бе значително подобрение след подобни „щети“.
Виктория излезе от кризисната ситуация, като подсили продажбите със стратегия: Тя пусна лимитирана серия, която стартира с американската верига магазини за намалени стоки Target. Линията беше продадена за няколко часа. Друга важна стъпка, която Бекъм направи, бе да подпише договор с марката Reebok и баскетболната звезда Шакил О'Нийл.Модният бизнес е част от Beckham Brand Holdings. Г-жа Бекъм неведнъж е споделяла, че модата е нейната страст и не би могла да си представи да се развива в друга сфера. Дори и в най-трудните периоди за бранда й, тя никога не би се отказала от него: „Той е петото ми дете“, сподели наскоро Виктория за Vogue Австралия.