Двойни усилия
Луксозната италианска модна марка Valentino и френската козметична L’Oreal обединяват усилия в създаването на нова бюти колекция
Рени Аврамова 26 June 2018
Двете марки обявиха, че са подписани дългосрочно споразумение и вече са започнали да работят по нова линия козметични продукти, в луксозния сегмент на грима и ароматите, като се очаква те да са с марката Valentino. Целта на колаборацията е модната марка да разшири аудиторията си чрез бюти продукти, базирани на експертизата, иновациите и патентите на L’Oreal. Стефано Саси, CEO на Valentino сподели: „Въодушевени и развълнувани сме от стартирането на сътрудничеството ни с L’Oreal, чрез които се надяваме да развием бизнеса в областта на красотата. Считаме, че колаборацията ни има голям потенциал и ще успеем да го реализираме с помощта на експертизата на френската марка.“ Партньорите им от L’Oreal обявиха, че „се чувстват поласкани от избора на модна къща Valentino, която притежава уникална комбинация от престиж и модерен дух.”
Това не е дебют за Valentino, които вече имат лансирани дамски и мъжки аромати в селективния сегмент, но за първи път марката се насочва към милениалите, които планира да привлече с луксозни, качествени и достъпни грим продукти. В дефилетата от години наблюдаваме препратки към хип-хоп теченията или ренесансови картини, които позволяват на дизайнерите да представят и различен иновативен макиаж. До момента зад бюти визиите Valentino стои името на известната гримьорка Пат Макграт, от която очакваме да помогне в създаването на продукт, който да накара кожата да блести отвътре. С нетърпение очакваме 2019 г. когато маестро Валентино ще ни представи своите виждания за красотата.