Джордж Клуни е с 233 милиона по-богат
eva.bg 22 June 2017
Клуни и Гербер
Ето така се става милионер – на шега, с лекота и някак си без да искаш. Когато преди четири години Джордж Клуни и съпругът на Синди Крауфорд Ранди Гербер решават да пуснат на пазара своя марка текила, със сигурност не са предполагали, че сега благодарение на нея ще станат със стотици милиони по-богати.
Идеята да направят свой бранд текила им хрумнала случайно, покрай честия им престой в Мексико, където и Клуни, и семейството на Синди имат вили. И тази „случайна и инцидентна хрумка“, както се изразява Гербер, се превърнала в марката Casamigos.
Брандът се оказал изключително успешен, двамата звездни приятели успяват да го рекламират лежерно, ненатрапчиво и за няколко години се превърна в много доходоносен бизнес. Толкова доходоносен, че сега – четири години по-късно, те решават да го продадат именно, защото се разраства прекалено много и се превръща в сериозен ангажимент, на който не могат да отдадат нужното време и внимание. В Casamigos освен Клуни и Гербер има и трети съдружник. Британската компания Diageo PLC, на която решиха да продадат марката, ще им плати 700 милиона долара. А ако през следващите три години брандът продължава да стои толкова стабилно на пазара и да се разраства със същото темпо, тримата ще си поделят още 300 милиона долара.
Тоест, сделката за Casamigos е за един милиард. От първите сигурни 700 милиона Джордж Клуни ще вкара в банковата си сметка 233 милиона, защото делят всичко на три. Семейството на Синди също ще забогатее с толкова. Хей така, на шега и покрай ваканциите им в Мексико.