Време е за ново пътешествие

Супермоделът Карли Клос блести в рекламната кампания на Marella

04 May 2016

Един от най-успешните съвременни модели Карли Клос олицетворява музата наMarella за топлия сезон. Женствена, спонтанна, чувствена, свежа и импулсивна – тя приемаживотакато приключение и знае как да се впусне в него! Тайното й оръжие са моделите, обгръщащи я с лекота, виталност и енергия (също както сезона, за който са предназначени), без да губят практичността и функционалността, присъщи за италианския бранд. Колекцията е създадена за градската пътешественичка – жена, която избира да пътува не само като начин за бягство от реалността, но и като опит за разнообразяване на ежедневния живот. Акцент в линията са етно десените, стилистиката на 70-те, денимът, както и оранжевият нюанс зает от екзотичните подправки и добавящ цвят на черно-белите принтове.

Силуетите също призовават към пътешествие: сака тип кимоно върху блузи със семпли кройки се комбинират с флуидни панталони и макси елеци, създавайки нова визия на костюма в неутрални нюанси, леки като бамбук. Пътешествениците обичат да мечтаят и тяхното романтично настроение е илюстрирано в колекцията по перфектен начин с дантелени рокли и тюлени поли с миди дължина, съчетани с връхни дрехи със спортно звучене като парката. По необичаен начин се наслояват различни десени: точки и райе, ситни и едри щампи, върху памук или коприна, плетива или шлифери. А с наближаването на летните жеги, морският стил придобива нов облик - райетата триумфират в нови оригинални комбинации на синята гама. Цветята разцъфват по дрехите, а цветовете стават по меки: сиво, слонова кост и бамбук върху роклята-риза, макси полата и нежния копринен топ. Седемдесетте продължават да се усещат силно в гащеризоните и роклите „прегърни ме“, но парти визиите са повлияни от 60-те с разкроени рокли от жакард, брюкселска дантела и жоржет в цветовете на сорбе: анасон, лимонова сметана, розов грейфрут, лайм и малина.


ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР