Запазено за колекционери
Гала и Салвадор Дали, Айседора Дънкан и Сергей Есенин, Жаклин Рок и Пабло Пикасо... Всеки гений има своята муза. Бюти марките също. Продължаваме списъка
Свобoда Сидерова 14 July 2015
Aqua Divina на Bvlgari
Дизайн: гладките линии придават на флакона сходство с перла, искряща на слънцето също като песъчинките на морския бряг.
Аромат: “солени цветя“. Концепцията за красотата като форма на гениалност, наистина не се нуждае от обяснение. Западният вятър Зефир носи ослепителна вълна от свежест (кристали сол, бергамот и розов джинджифил). Пищност на раждането на емблематичната богиня добавят магнолия и дюля. Пчелен восък подпечатва божественото й излъчване.
Quatre for Women&for Men на Boucheron
Дизайн: елементите на дамския – розово злато и бял емайл, са заети от модела White, а бялото злато на мъжкия – от Black. Акцентът, коронясващ флакона, е самият пръстен.
Аромат: с каквото и да се заеме къщата, все става бижу. За нея: мехурчета горчив портокал с намек за червени плодове искрят като розово шампанско. Жасмин и акорд на пудрена роза с щипка личи създават илюзия, че удържат изплъзващата се светлина. За него: вибриращи в ритъма на листа виолетка лайм и пелин водят до чист възторг – лавандула и здравец, запечатани с лавдан. Брутално, но магнетично. Също както властелинът на пръстените, ароматите се носят цял живот.
Dalissime на Salvador Dali
Дизайн: необичаен, почти сюрреалистичен, както и творчеството на художника. Напомня шахматна фигура или тотемен стълб с традиционните за Дали устни и нос.
Аромат: топъл, но не задушаващ, вкусен, но не захаросан. Навява лятно настроение: басмена рокля на цветя, ниски сандали и кошница с плодове (праскова, касис, къпина) и цветя (роза, виолетки, жасмин и нарцис), току-що набрани от градината.
L’Eau D’Issey City Blossom на Issey Miyake
Дизайн: уличната художничка Мадмоазел Морис визуализира нагледно мимолетната красота.
Аромат: свежа (в буквалния смисъл на думата) и поетична интерпретация на оригинала L’Eau D’Issey от 1992 г. Традиционният японски акцент – нотки на бели цветчета на османтус, фрезия и магнолия, напомня, че в мегаполиса има място за романтика.
Feerie Rubis на Van Cleef&Arpels
Дизайн: тъмночервеният флакон наподобява искрящ фасетиран рубин. Върху капачето от метален кабошон почива познатата грациозна фея.
Аромат: олфактивен израз на вярата в чудеса. Докато нотки на червени плодове – френско грозде и малина, и личи „свирят“ като въздух в сумрака на вълшебната гора, акорд на магнолия, фрезия и ирис ви помага да разберете езика на цветята.
CH Africa for Women&for Men на Carolina Herrera
Дизайн: камуфлажен принт върху кожа и украшения в златисто (жираф и компас) на дамския вариант, както подобава на екзотично сафари в саваната.
Аромат: зад всяка композиция се крие характерен момент. За нея: изгрев, когато небето е озарено във виолетово (портокалова кора, канела, ирис). За него: награда за ловеца, осигурил прехрана на семейството (два вида пипер, кафе, кашмир).