Красиво значи весело

Долу сивотата и лошото настроение! Забавления се полагат не само на 5-годишни сладурани, но и на майките им

Свобoда Сидерова 13 January 2015

Manish Arora

Мечета? Не! Сърца и панделки? Не! Анимационни герои и естетика на заведение за бързо хранене? Дааа. Новият арт директор на Moschino Джеръми Скот си пада по далеч по-зрелищна от характерната за марката момичешка стилистика. Гардеробът на фешънистката включва меню от McDonald’s, обвивки от бонбони, смачкани рекламни листовки, Спондж Боб и прочее заигравки с поп културата. Manish Arora пък определя колекцията си като парад на номади, които си падат по сладкото – сладолед на пръчка, глазирана ябълка, драже...  

Според бюти дизайнерите козметиката също е игра. Профилни снимки, фонове, значки и емотикони. Експресивната гилза на балсама на Maybelline е намигане към онлайн потребителите. „Таксито“ с лакове на Ciatе облекчава (донякъде) носталгията по Лондон. Нюансът Chinchilla напомня за мрачносивото небе, Mistress – за двойните автобуси, а London Baby – за нощните фойерверки. Посланията върху мини пилите на Sephora правят питката с късмети излишна.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР