Муза: Рита Ора

Поп звездата блести в кампаниите на Roberto Cavalli и DKNY за следващия сезон

11 юли 2014

Британската певица Рита Ора е новата сериозна конкуренция на топмоделите. За сезона есен-зима 2014/ 2015 изпълнителката ще бъде лице на две водещи модни марки. Първата от тях е италианският бранд Roberto Cavalli, за когото Рита влиза в образа на съвременна Мерилин Монро пред обектива на фотографа Франческо Карозини.

От другата страна на океана, звездата продължава сътрудничеството си с американската марка DKNY (вече трети сезон подред и след като прие да бъде лице на новия аромат на бранда My NY). Рекламната кампания на DKNY събира освен популярни лица и модели, също и художници, фотографи и танцьори – всички, които според мнението на DKNY „изразяват духа на Ню Йорк“. Ето защо и всеки от кадрите е придружен с хаштаг #WeAreNYC. А скоро на сайта на марката ще бъдат достъпни и видео интервюта с участниците, разказващи своята гледна точка за живота в Ню Йорк.

ТВОЯТ КОМЕНТАР