Животът в розово с Bioderma

Kонкурс за графичен мотив на най-продавания продукт на марката – мицеларната вода Sensibio H2O

eva.bg 29 April 2014

рисункa Боряна Чернева за Иван Асен 22

Поредното артистично партньорство е факт. Френската дерматологична компания и дизайнерската платформа Иван Асен 22 обявяват конкурс за графичен мотив на най-продавания продукт на марката – мицеларната вода Sensibio H2O. Няма да сбъркаме, ако сравним деликатната почистваща грижа с дизайнерска дреха. И двете се отличават с естествена непринуденост и семпло изразяване. Как би изглеждала Sensibio H2O като новата ви чанта от Париж? В какво друго може да се превърне, за какво друго може да послужи? Къде държите вашия любим продукт? Къде ви придружава? В какъв друг важен за вас предмет може да се преобрази? А може би има и други тайни функции, за които не предполагате? Подсказахме ви повече от достатъчно идеи за графичен дизайн, включващ и/или интерпретиращ мицеларната вода Sensibio H2O по зададен брифинг. Най-креативните мотиви ще бъдат избрани от жури в състав: Мира Драганова, национален мениджър на Bioderma за България и Сърбия, Нели Митева, собственик и директор на дизайнерска платформа Иван Асен 22, Биляна Савова, артдиректор на списание EVA, Биляна Димова, главен редактор на Капитал Light, Поля Александрова, главен редактор на Grazia. Ще бъдат раздадени и три награди. Първата е 300 лв., 9 опаковки мицеларна вода Sensibio H2O и отпечатване на дизайна върху цялостен тираж еко чанти. Те ще бъдат изложени в шоурума на Иван Асен 22 и ще се подаряват при откупени дизайнерски модели.

Срокът за изпращане на проектите е до 15 май 2014 на [email protected]. Пълният текст на правилата ще намерите на www.bioderma-bg.com.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР