20 години Marni

Подготовката за юбилея вече е в ход

18 January 2014

Консуело Кастилиони

Снимка: purple.fr

Събитието ще бъде отбелязано подобаващо със серия от модни изненади, но освен тях италианската компания планира мащабно развитие на бранда и двойно увеличаване на продажбите през следващите три години. Също така, креативният директор на Marni Консуело Кастилиони е решила напълно да обнови концепцията на магазините на марката, като първият им подобрен вариант ще отвори врати в Лондон, а след това и в Сан Франциско. Кастилиони планира да увеличи и продажбите на линиите аксесоари, като не скрива задоволството си от успеха на най-новия модел чанта Trunk: „В Marni често сме доказвали, че можем да бъдем лидери в иновациите, но си дадохме сметка, че не говорим достатъчно за своите успехи. Затова сега искаме да сложим акцент на някои категории за да подчертаем значимостта им в общата концепция на бранда” – коментира дизайнерката пред сайта WWD. И добавя, че към края на годината Marni ще представи и своята първа рекламна кампания. Какво още ни е подготвила компанията предстои да видим през следващата Седмица на модата в Милано.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР