ема уотсън с еко колекция

Ема Уотсън вече е утвърдена модна икона въпреки че е само на 19 години. Тя е рекламно лице на Burberry, има запазено място на първи ред на всички модни ревюта и присъства в почти всяка класация за най-добре облечени знаменитости.

03 February 2010

Ема Уотсън вече е утвърдена модна икона въпреки че е само на 19 години. Тя е рекламно лице на Burberry, има запазено място на първи ред на всички модни ревюта и присъства в почти всяка класация за най-добре облечени знаменитости. Сега младата актриса пуска своя благотворителна дизайнерска колекция съвместно с People Tree. Дрехите са от органичен чист памук и са направени изцяло на ръка от бедни, безработни хора в Индия, Непал и Бангладеш. Линията включва „секси и приятни за носене“ жилетки, тениски, поли, роли и панталони. Мъжките и дамските модели ще се разпространяват в магазините на марката, както и онлайн на PeopleTree.co.uk.


Ема споделя, че за нея това е бил най-интересният и различен проект през годината. "Исках да помогна на People Tree да направи дрехи за по-младите хора. Бях развълнувана от идеята за използването на модата като инструмент за борба с бедността и знаех, че това е нещо, с което мога да помогна.“

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР