Под знака на загара

Превръщането ви в карамелено бонбонче, готово да бъде изхрускано, е половината работа. Главното е резултатът да се задържи по-дълго

Свобoда Сидерова 26 August 2013

След появата на загорелия до черно модел Изабели Фонтана в реклама на бански за H&M миналата година дерматолозите подеха лов на вещици с обяснението, че пропагандата на загара води до нездрав култ към солариумите. Тази година St. Tropez са далеч по-внимателни. Тенът на Кейт Мос е в нормата.

Превръщането ви в карамелено бонбонче, готово да бъде изхрускано, е половината работа. Главното е резултатът да се задържи по-дълго.

Откакто Кейт Мос се снима в рекламата на St. Tropez, стана ясно, че равномерният златист тен ще е не само главен beach, но и city тренд. Заедно с него изгря и звездата на средствата с надписа after sun, tan maximizer (може да го срещнете и като tan booster) или tan prolonger. Някои от тях съдържат автобронзиращи вещества – съставка от захарна тръстика и монозахарид, но в много малка концентрация (Sisley, Garnier, Lierac). Други – активатори на меланина (Guerlain, Deborah Milano, Piz Buin). Трети – естествени оцветители. Lancaster например си пада по масло от анато (амазонско дърво) и бета каротин, Carroten – по масла от морков и кокос.

Да хванеш слънцето
Добавяйки 2 капки от кехлибарения еликсир Terracotta Sun на Guerlain в крема за лице и 4 в крема за тяло, се сдобивате с усилвател на загара. В сравнение с другите средства от гамата серумът съдържа 15 пъти по-висока концентрация на комплекса tan booster, стимулиращ естественото потъмняване. Тайната на Piz Buin е екстракт от корени на гръмотрън, който увеличава синтеза на меланин със 133%. Прелюбопитен продукт лансира и Deborah. Бързосъхнещият крем Pre&Post едновременно подготвя кожата за по-бързо придобиване на тен и я хидратира и омекотява след излагане на слънце.
ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР