Ето защо Burberry избраха Ромео Бекъм

Десетгодишният Ромео Бекъм бе избран за звезда в кампанията пролет/лято 2013 на луксозната марка Burberry

03 January 2013

Десетгодишният Ромео Бекъм бе избран за звезда в кампанията пролет/лято 2013 на луксозната марка Burberry. И сега, когато цялото рекламно видео бе пуснато официално в мрежата, ясно може да се види защо са се спрели на него. По всичко личи, че малчуганът плува в свои води и е наследил повече от гените на майка си Виктория, отколкото на тати Дейвид. Така че, едва ли ще гради кариера във футбола, по-скоро го виждаме като звезда в модния бранш. Вижте видеото и ще разберете защо.

ТВОЯТ КОМЕНТАР
ТВОЯТ КОМЕНТАР